Så er den her: IE 9
Fra : /John

Dato : 17-03-11 23:18

Interner Explorer 9 er ude nu.

"You can download Internet Explorer 9 in the language that matches your
version of Windows or choose the English version, which works with all
versions of Windows Vista and Windows 7":

http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages

Desværre kører jeg stadig XP og kan derfor ikke installere den på min PC.

Nogen der allerede har prøvet den, evt kommentarer?

John

Fra : Edmund

Dato : 18-03-11 00:27

Den 17-03-2011 23:18, /John skrev:
> [...]
>
> Desværre kører jeg stadig XP og kan derfor ikke installere den på min PC.
>
> Nogen der allerede har prøvet den, evt kommentarer?

Dejligt at topbjælken med adresselinjen og faneblade er så smal.
Smallere end dem i Crome og Firefox.

--
Mvh Edmund

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-03-11 20:46

Edmund skrev den 18-03-2011:

> Dejligt at topbjælken med adresselinjen og faneblade er så smal.
> Smallere end dem i Crome og Firefox.

Hmm... jeg mangler søgeboksen. Det med at søge fra adresselinien kan
mit blodtryk ikke klare, men da jeg kun bruger IE i nødstilfælde går
det nok.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : HH Husen

Dato : 21-03-11 15:14

Jeg fik en fejlmeddelelse ved installationen af den danske udgave og det var
komplet umuligt at installere den danske udgave. Jeg har en fejl på min pc,
fordi IE8 holdt pludselig op med at virke for nogle måneder siden ("kan ikke
finde siden") og da det er en integreret del af Win 7 kan man ikke bare lige
slette den og jeg orkede ikke at gen-installere Win 7, så jeg gik over til
Firefox. Men da man kan bruge en engelsk IE9 på en "dansk sproget" pc,
downloadede jeg så IE9 i dag på engelsk og så var der ingen problemer.
Underligt! Men nu virker IE9 (på engelsk) og jeg har prøvet NEM ID til min
bank og der var ingen problemer overhovedet.

Mvh
hh