MS Windows
briani 27239
Fejl ved update.
Fra : Fin

Dato : 16-03-11 19:13

Hej.

Jeg kører XP Pro sp3 på et Athlon 64X2 dualCore og får nu fejl om
mislykkedes når nedstående skal installeres:
"Security Update for Windows XP (KB2481109)"

Kan nogen hjælpe med hvorfor ?

Mvh.
Fin

Fra : /John

Dato : 16-03-11 19:47

"Fin" <Fin@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe med hvorfor ?

Måske her:

"Solved: Security Update for Windows XP (KB2481109)":
http://forums.techguy.org/windows-xp/985003-solved-security-update-windows-xp.html

Mange flere hints hvis du googler: 2481109

Håber det løser dit problem :)

John

Fra : Fin

Dato : 16-03-11 22:34

"/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message news:4d810584$0$56780>
"Solved: Security Update for Windows XP (KB2481109)":
> http://forums.techguy.org/windows-xp/985003-solved-security-update-windows-xp.html

Tak for hjælpen - jeg prøvede som foreslået at gemme exe-fil på comp. og så
køre den og fik så meddelelse at sproget ikke passede til hvad XP er
installeret med ???.

Det kan jeg vel ikke rigtig gøre noget ved - eller ?

Mvh.
Fin

Fra : /John

Dato : 16-03-11 22:57

"Fin" <Fin@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen

Velbekomme.

> - jeg prøvede som foreslået at gemme exe-fil på comp.

Hvilken .exe; link? (Har ikke læst den pgl tråd, kun at problemet var løst)

> og fik så meddelelse at sproget ikke passede

Hvilket sprog? Engelsk, dansk?

> Det kan jeg vel ikke rigtig gøre noget ved - eller ?

Som regel kan sproget ændres før download. Link?

John

Fra : Lyhn

Dato : 16-03-11 23:39

Fin wrote:
> [...]
> XP er installeret med ???.
>
> Det kan jeg vel ikke rigtig gøre noget ved - eller ?

Jeg kan se at din processor kan håndtere 64 bit. Er det en 32 bit eller 64
bit Windows XP der er installeret?

Du kan hente den korrekte update på følgende link hvor du i det videre
forløb også kan ændre til den sprogversion af Windows XP du har installeret.

http://www.microsoft.com/downloads/en/results.aspx?freetext=KB2481109&displaylang=en&stype=s_basic

Hvis du ikke ved om det er en 32 bit eller 64 bit Windows XP der er
installeret kan du se her hvordan du finder ud af det:

http://www.mydigitallife.info/2008/03/19/how-to-check-if-windows-vista-xp-and-2003-system-is-32-bit-or-64-bit-x86-or-x64-version

Fra : Fin

Dato : 17-03-11 22:57

"Lyhn" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> Du kan hente den korrekte update på følgende link hvor du i det videre
> forløb også kan ændre til den sprogversion af Windows XP du har
> [...]
Tak for hjælpen men desværre kommer nu nedstående fejl:
>Setup cannot continue because one or more prerequisites required to install
>KB2481109 failed. For More details check the Log File
>c:\windows\KB2481109.log<
Den log-fil har jeg kigget i og det er for "langhåret" for mig, så deeettt

Tak for hjælpen.
Mvh.
Fin