Rod i billeder
Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-03-11 01:48

Hej
Jeg har på fornemmelsen jeg overser en lille ting her
http://www.test.tommyhh.dk/medaljer.shtm
Meningen er der skal være 2 billeder ved siden af
hinanden med noget tekst under.
Det ser fint ud lokal, men som det ses går der et
eller andet galt online, hvad ?

Vh
Tommy

Fra : John

Dato : 16-03-11 09:32

Tommy Hansen kom med denne ide:
> [...]
> her
> http://www.test.tommyhh.dk/medaljer.shtm
> Meningen er der skal være 2 billeder ved siden af

2 muligheder, enten laver du dine billeder mindre
eller du arbejder med din margin, og så vil
billederne falde på plads.

--

Mvh.John
www.wordpresstema.dk

Fra : Torben R

Dato : 17-03-11 10:22

Tommy Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Meningen er der skal være 2 billeder ved siden af
> hinanden med noget tekst under.
> Det ser fint ud lokal, men som det ses går der et

? Det ser da fint ud i mine browsere: 2 billeder med tekst under.
Men du har måske allerede rettet det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-03-11 23:44

"Torben R" <nils.torben@email.dk> skrev i meddelelsen

> ? Det ser da fint ud i mine browsere: 2 billeder med tekst under.
> Men du har måske allerede rettet det?

Ja, som nævnt så var det min margin der var blevet for bred

Vh
Tommy

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-03-11 00:41

Den 17-03-2011, skrev Tommy Hansen:

> Ja, som nævnt så var det min margin der var blevet for bred

Det gør det så ikke herfra set i firefox, tekst oven i billeder og
afstand ikke ens :o/

http://gupl.dk/57626/
http://gupl.dk/57627/

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Birger Sørensen

Dato : 18-03-11 12:20

Brian Vestergaard forklarede:

> Det gør det så ikke herfra set i firefox, tekst oven i billeder og afstand
> ikke ens :o/
>
> http://gupl.dk/57626/
> http://gupl.dk/57627/

Det ser da meget godt ud her - også i FF.
Det der er "forkert" er forskellig tekst, og at der mangler en clear
efter mellem de floatede billeder og teksten, så teksten faktisk flyder
over de efterfølgende billeder.
Det kan klares (ikke testet) med en
..tekst {clear:both}
i css.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-03-11 02:06

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen
> Det kan klares (ikke testet) med en
> .tekst {clear:both}
> i css.

Det gjorde en tydelig forskel

Vh
Tommy

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-03-11 02:05

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det gør det så ikke herfra set i firefox, tekst oven i billeder og afstand
> ikke ens :o/

Der var nu samme afstand mellem billederne, det er bare et spørgsmål
om hvor meget af billedet der falder i med baggrunden
Men jeg har ændret lidt på de 3 øverste rækker, så der ikke er så meget
hvidt i mellem billederne

Vh
Tommy