MS Windows
briani 27239
Windows Live Mail 2011 - Fjern slettet pos~
Fra : Poul

Dato : 14-03-11 09:56

Hvis man i Windows Live Mail 2011 vælger "Indstillinger/E-mail.../
Avanceret/Vedligeholdelse", så kan man man check'e "Tøm mappen Slettet
post, når programmet afsluttes".

Selv om jeg har check'et denne, så tømmes mappen med slettet post
ikke. Ved nogen hvorfor og kender nogen et fix?

Mvh. Poul

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-03-11 17:16

Poul wrote:
> [...]
>
> Selv om jeg har check'et denne, så tømmes mappen med slettet post
> ikke. Ved nogen hvorfor og kender nogen et fix?

Er det en POP3 konto du bruger?
Du kan evt. kigge her:
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/35726035/empty-deleted-items-on-exit-isnt-working.aspx

Fra : Poul

Dato : 15-03-11 04:47

Tak for svaret og link'et. Iflg. link'et kan det nok ikke lade sig
gøre, da to af de tre e-mail konti går via en HTTP-server (hotmail) og
den tredie via en IMAP server (Google mail). Det er nu lidt underligt,
at det ikke virker for en hotmail konto?

Mvh. Poul