Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox, upload test error
Fra : Bent E.

Dato : 14-03-11 11:02

Hej N.G.
Hvis jeg kører en hastighedstest på f.x. TDC's side,
får jeg efter download-resultatet følgende melding:
"Upload Test Error. Upload test returned an error while
trying to read the upload file".

Jeg har prøvet at afbryde alle tilføjelser.
Jeg har afinstalleret Firefox (hak ved fjern personlige data og
tilpasninger);
slettet hele Mozilla mappen; genstartet og installeret igen.

Intet af dette hjalp noget.
(Jeg bruger MozBackup, og geninstallerer altså den nyeste backup af mit
setup).

Med Googles browser er der ikke noget problem.

Hvad er der galt?
Jeg har mange gange tidligere brugt denne test med Firefox uden problemer.

Mvh
Bent E.

Fra : Ole C

Dato : 14-03-11 12:52

Bent E. skrev blandt andet:

> [...]
>
> Hvad er der galt?
> Jeg har mange gange tidligere brugt denne test med Firefox uden

Ingen problemer her med Firefox 3.6.15 på hverken TDC eller Speedtest.net-
Mon ikke problemet ligger i at du med MozBackup (som jeg ikke har noget
personligt kendskab til) fører fejlen med over i en ny installation?
Du må nok helt forfra...

--
vh
Ole C

Fra : Bent E.

Dato : 14-03-11 16:36

> [...]
> jeg ikke har noget personligt kendskab til) fører fejlen med over i
> en ny installation? Du må nok helt forfra...

Ole C.
Jeg fandt en gammel backup af mine personlige settings fra jan.-11.
Det hjalp desværre ikke noget.
Men det er da muligt at jeg skal starte helt forfra som du foreslår.

Bent E.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 14-03-11 15:58

On Mon, 14 Mar 2011 11:01:47 +0100, Bent E. wrote in
dk.edb.internet.software.browser
<4d7de77c$0$23751$14726298@news.sunsite.dk>:

> [...]
>får jeg efter download-resultatet følgende melding:
>"Upload Test Error. Upload test returned an error while

Jeg har samme problem med Opera 11.01 på win XP.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-11 16:16

Svend Erik Jensen skrev:

> Jeg har samme problem med Opera 11.01 på win XP.

Jeg kender også godt fejlen. Jeg gætter på at hastighedsmåleren
slet ikke er gearet til hurtig upload. Prøv at bruge

   http://www.speedtest.net/

i stedet.

--
Bertel

Fra : Bent E.

Dato : 14-03-11 16:34

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg kender også godt fejlen. Jeg gætter på at hastighedsmåleren
> slet ikke er gearet til hurtig upload. Prøv at bruge
>
> http://www.speedtest.net/
>
> i stedet.

Har lige prøvet speedtest med samme resultat.
Den bliver *næsten* færdig med upload, da den melder fejl.

Bent E.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 15-03-11 16:15

On Mon, 14 Mar 2011 16:15:42 +0100, Bertel Lund Hansen wrote in
<4d7e311e$0$23758$14726298@news.sunsite.dk>:

>Jeg kender også godt fejlen. Jeg gætter på at hastighedsmåleren
>slet ikke er gearet til hurtig upload. Prøv at bruge
>
>    http://www.speedtest.net/
>
>i stedet.

Den virker fint, mange tak.

Fra : Bent E.

Dato : 16-03-11 11:09

Bent E. wrote:
> [...]
>
> Hvad er der galt?
> Jeg har mange gange tidligere brugt denne test med Firefox uden

Problemet er nu løst.
Fejlen lå i profilmappen, og jeg har nu opdateret tilføjelser osv.

Tak for interessen
Bent E.