Hastighed på Skyline
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 19:09

Jeg har ment at min hastighed på Skyline har været sløv de sidste dage,
så efter at have målt den hos IT & Telestyrelsen er min anelse blevet
bekræftet.

Jeg betaler for 6mb, men har i dag målt den flere gange til at være
mellem 1.6 og 3.1

Andre der oplever ringe hastigheder hos Skyline?

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 15-03-11 01:21

On 13-03-2011 19:09, Steen wrote:
> [...]
> mellem 1.6 og 3.1
>
> Andre der oplever ringe hastigheder hos Skyline?

Har du den grimme sardindåse-router?

Prøv at slukke den i 10 sek.
Alle routere kan kræve genstart nu og da.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 11:57

On 2011-03-15 01:21:16 +0100, Karl Erik Christensen said:

> Har du den grimme sardindåse-router?
>
> Prøv at slukke den i 10 sek.
> Alle routere kan kræve genstart nu og da.
>
> Karl Erik.

Nej, sardindåsen virkede slet ikke hos mig.
Fik faktisk nyt modem/router i weekenden, og fik den sat op påny.
Den næste 3-4 dage var hastigheden halvdelen af det lovede (målt om aftenen).
I dag (formiddag) var hastigheden faktisk helt som forventet...

Man kan jo kun krydse fingre...

Fra : Kim

Dato : 15-03-11 12:50

kan kun sige dårligt om skyline, så vælger derfor kun og vidregi e info om
en artikle jeg faldte over som gør jeg er glad for jeg har valgt kable
internet fremfor WIFI internet

http://www.comon.dk/nyheder/sa-meget-skaerer-wifi-i-din-downloadhastighed-1.419372.html

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-03-11 12:55

"Kim" <kds@frb-internet.dk> crashed Echelon writing

> kan kun sige dårligt om skyline, så vælger derfor kun og vidregi e
> info om en artikle jeg faldte over som gør jeg er glad for jeg har
> valgt kable internet fremfor WIFI internet

Artiklen du henviser til handler om WIFI/WLAN for mere eller mindre brug i
hjemmet.

Skyline anvender WiMAX.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 14:01

On 2011-03-15 12:49:59 +0100, Kim said:

> kan kun sige dårligt om skyline, så vælger derfor kun og vidregi e info
> om en artikle jeg faldte over som gør jeg er glad for jeg har valgt
> kable internet fremfor WIFI internet

Hvad har du af dårlige erfaringer med Skyline?
Netop nu får jeg 5,53 Mbit download, hvor jeg betaler 119,- for en 6
Mbit linie.
Det synes jeg er okay

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 18:44

On 2011-03-15 12:49:59 +0100, Kim said:

> [...]

Hvad har du af dårlige erfaringer med Skyline?
Netop nu får jeg 5,53 Mbit download, hvor jeg betaler 119,- for en 6

Hej.

Jeg havde selv skyline i ca. 4 måneder. Skiftede kun pga. prisen. Jeg
oplevede også meget svingende resultater. Min gamle 4 mbit linie var
betydelig hurtigere ende den 6 mbit linie jeg købte af skyline. Så jeg har
valgt at gå tilbage til mi gamle udbyder igen.

Claus.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 20:57

On 2011-03-15 18:44:13 +0100, CMP said:

> [...]
> betydelig hurtigere ende den 6 mbit linie jeg købte af skyline. Så jeg
> har valgt at gå tilbage til mi gamle udbyder igen.

Kan kun sige, at jeg også kun har valgt Skyline pga. prisen

Fra : Kim

Dato : 18-03-11 08:07

Skyline kan endnu ikke levere et stabilt produkt, til tros for det er
landsdækkende.
nok derfor de er så billige ( man får hvad man betaler for )

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5964 (20110317) __________

http://www.eset.com