Dommedag den 21 maj 2011
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 11:00

http://worldwide.familyradio.org/en/

En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

Fra : Lyrik

Dato : 13-03-11 04:04

On 13 Mar., 11:00, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://worldwide.familyradio.org/en/
>
> En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
> og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi kan diskutere det den 22. maj

MvH
Jens

Fra : tkruse

Dato : 13-03-11 19:53

On 13 Mar., 11:04, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Vi kan diskutere det den 22. maj
>
> MvH
> Jens

jeg drømmer sommetider frem i tide
og det er ofte kun noget som handler om mig selv og det jeg vil opleve
i morgen,,ganske almindelige og ufarlige ting
men her for omkring et måned siden,,der drømte jeg en meget alvorlig
drøm
jeg drømte at jeg blev hentet af min søn,,vi skulle et eller andet
sted hen
og på veje så jeg at månen stod klar og lys mod nord
den var lidt over halv
og jeg plejer at tage et billed af fuldmånen
men denne måne var så klar og lys og selv om det ikke var fuldmåne ,,
så ville jeg lige hente mit kamera
jeg havde lidt travlt,,som om at jeg var lidt nervøs for ikke at få
det billed
og så skete det,,månen skvattede ned
og jeg hørte et mægtigt buldren i det fjerne
og en bølge af grus og småsten og jord kom i en sky hen over jorden
og jeg væltede om kuld
da jeg vågnede prøvede jeg at tyde den drøm
for det kunne ikke være månen som skvattede ned
men det kunne være Jorden som tippede
og nu er har jordens poler lige netop flyttede sig 25 cm på en
gang ,,efter jordskælvet i Japan
så månens vandring på himlen må også havde flyttet sig
men en drøm betyder altid en masse ting på en gang
og jeg er for ordblind til at kunne forklare det'

Fra : tkruse

Dato : 27-03-11 06:41

On 27 Mar., 14:19, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Rajneesh pressede penge af tilhængerne. Pigerne i Ashrámmen rejste fra Poona
> ind til de store luksushoteller i Mumbay hvor de prostituede sig til divs
> arabere for at få penge. Jeg selv så inderkredsen af Rajneesh bevægelsen stå
> og sælge stoffer til unge mennesker ude på Christiania, En af mine venner så
> dem stå og sælge stoffer foran Rajneesh hus i Poona. Så Rajneesh vidste hvor
> pengene kom fra. Jeg har et videobånd hvor Rajneesh beskylder George Bush sr
> for at have påført Rajneesh forskellige sygdomme!!!. så meget for

ja der er sikkert brændt mange uskyldige hekse af i dit navn

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-04-11 16:05

"tkruse" <tkrusej@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gudommelighed!!

ja der er sikkert brændt mange uskyldige hekse af i dit navn

Altså hvis du har nogen konkret viden der kan dokumentere nogle evt
usandheder i det oventstående så lad os endelig få det op på bordet.
--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : TBC

Dato : 19-03-11 22:05

On 14 Mar., 02:53, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og jeg væltede om kuld
> da jeg vågnede prøvede jeg at tyde den drøm
> for det kunne ikke være månen som skvattede ned

Nu er det jo altid afhængigt af drømmeren, hvad en drøm har af
"mening". Men en typisk/klassisk tolkning på den drøm ville ofte kunne
gå i retning af tematisk at handle om en for tiden tættere mere
intensiv men ubevidst perception end ellers af nogle endnu ikke
fuld[endte] intuitioner (og de følelser der nu associerer sig til
disse ubevidste intuitioner) som kunne ende med at falde igennem til
og ramme hårdt ned i dit personlige og bevidste liv, men dermed udgøre
end emotionel og eksistentiel trussel imod dig, der så at sige ville
kunne risikere at vælte dig omkuld i forbindelse med de forhold og
problemer du i den forbindelse (formentligt emotionelt) ville rammes
af, og måtte skulle stå imod og udholde som resultatet der af.

I et dybere Jungiansk perspektiv er der ingen tvivl om at det er en
stor og betydningsfuld drøm du har haft, indeholdende en forening af
kvindelige og mandelige principper fundet i det potente symbol Jung
mente månen udgjorde. Men det er så langhåret at jeg slet ikke er i
nærheden overhovedet bare at turde prøve på at bunde der endnu.

Intuition (henregnet blandt de kvindelige principper) er jo modtagelse
af 'information', i forbindelse med at have opmærksomheden rettet mod
hvad der rører sig i ens indre ånd og sjæl, og tillade disse følelser
at finde en oversættelse i bevidsthedens simplificerende og trænge
form.

Hvis din drøm nu evt. måtte passe til retningen for hvad der kunne
være en typisk retning for tolkningen af din drøm, så er spørgsmålet
om du overhovedet har lyst til at gøre dig klogere på din intuitive
perception, eller overhovedet har mulighed for at undgå at opfatte
truslen bevidst engang i fremtiden?

Mvh
TBC

Fra : tkruse

Dato : 20-03-11 17:08

On 20 Mar., 05:05, TBC <aktie...@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> om du overhovedet har lyst til at gøre dig klogere på din intuitive
> perception, eller overhovedet har mulighed for at undgå at opfatte

jeg drømmer frem i tiden,,,alting stemmer omkring de ting jeg ser i
dag
fuldmånen nu,Japan,,jorden som rykkede sig ,fly som blev skudt ned
vi trues meget i denne tid,,polarisen smelter
og vi høre om pol-vending ,,vi tænker mere på de trusler nu
vi tænker på hvordan det vil opleves
jeg drømte at månen faldt ned
men det var en smuk drøm
disharmoni er smuk når du har ånden

Fra : tkruse

Dato : 03-04-11 18:05

On 3 Apr., 17:05, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> usandheder i det oventst ende s lad os endelig f det op p bordet.
> --
>           TROLL-O-METER
>
>            5*    6*   *7
>       4*                  *8
>    3*                        *9
>   2*                          *10
>  1*              |             *stuporous
>  0*             -*-            *catatonic
>   *              |\            *comatose
>    *               \          *clinical death
>     *               \        *biological death
>       *             _\/    *demonic apparition

jeg ved ikke hvornår Rajneesh døde eller hvornår George Bush havde
sin begyndelse,,,men der er mange ærvelige ting
jeg ved hvordan ekstrabladet kan smøre på af løgnehistorier
mere ved jeg ikke

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-04-11 10:07

> [...]
sin begyndelse,,,men der er mange ærvelige ting
jeg ved hvordan ekstrabladet kan smøre på af løgnehistorier
http://en.wikipedia.org/wiki/Osho_(Bhagwan_Shree_Rajneesh)

Bhagwan Rajneesh also known as Osho born 11 December 1931 died 19 January
1990),
Og bemærk der findes 2 George Bush der begge var præsidenter i USA.

Rajneesh var mht seksualitet nok foran sin tid, men det glansbillede som
hans tilhængere forsøger at få Rajneesh til at stå i krakelerer når hans
egne tilhængere fortæller om tiden i Poona og Oregon. Spørg foreks Torben
Blond den tidligere leder af Rajneesh bevægelsens danske afd, han fortæller
åbent om hykleriet i bevægelsen om pengegriskheden og alle de ting typiske
følger med i kølvandet på en indisk gurubevægelse.

For at give dig et eksempel, 1981 byggede Rajneesh bevægelsen en stor
gymnastiksal i Poona og knap var salen færdigbygget og en stor
forsikringspolice var tegnet førend salen nedbrændte. Det syntes
forsikringsselskabet (der kun lige nåede at forsikre salen 1 dag førend at
den nedbrændte) var lidt mistænkeligt, så de anmeldte sagen til politiet og
da ikke kun politiet men også skattevæsenet meldte sin ankomst i Ashramen.
Da flygtede Rajneesh afsted til USA og 5 år senere forsøgte Rajneesh atter
at flygte fra politiet, men denne gang var politiet forberedt og et jagerfly
blev sendt op og fik sendt Rajneesh fly ned igen og herfra gik turen til det
lokale fængsel.

Hvis du er det mindste i tvivl om det jeg skriver så skriv til Torben Blond
og spørg. Jeg vil også gøre opmærksom på terapeuten Michael Barnett der i
sit manifest gjorde op med den kriminalitet der fulgte i med Oshos endeløse
krav på flere penge.

MVH

Fra : tkruse

Dato : 23-03-11 19:14

On 21 Mar., 00:08, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vi trues meget i denne tid,,polarisen smelter
> og vi høre om pol-vending ,,vi tænker mere på de trusler nu

There Is No Tomorrow
http://www.youtube.com/watch?v=Tf8PUAG2aYU&feature=related

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-03-11 19:40

> [...]
> vi trues meget i denne tid,,polarisen smelter
> og vi høre om pol-vending ,,vi tænker mere på de trusler nu

Er du tilhænger af Osho?

Fra : tkruse

Dato : 04-04-11 10:54

On 4 Apr., 11:06, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sit manifest gjorde op med den kriminalitet der fulgte i med Oshos endeløse

det var bevægelse , dans meditasjon ,,100 kr pr måned ,,det kunne
benyttes vær dag,,det var supert fedt
Helle Gotved ,, balletdansere ,og alle mulige spændende mennesker kom
der dagligt

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-04-11 22:17

> [...]
> --
benyttes vær dag,,det var supert fedt
Helle Gotved ,, balletdansere ,og alle mulige spændende mennesker kom

Okay så dit svar når jeg skriver om Osho bevægelsen der havde dødslister på
kritiske journalister og en bevægelse der havde narkohandlere, en bevægelse
der på Bhagwans ordre lavede et overfald på byen Dalles i Oregon hvor Sheela
og hendes venner sprøjtede salmonella på maden der lå fremme i kantiner og
cafeteriaer og hundredevis af mennesker blev syge og måtte behandles.

Dit svar til det er "Nej hvor var energierne bare fede" skide være med alle
dem der kom til skade.

Fra : tkruse

Dato : 24-03-11 17:41

On 24 Mar., 19:40, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> There Is No Tomorrowhttp://www.youtube.com/watch?v=Tf8PUAG2aYU&feature=related
>
> Er du tilh nger af Osho?

jeg har gået til meditation hos Osho i 10 år
men jeg er ikke helt tilhænger
men der er mange ting som er godt at høre
ja på en måde er Osho min redning for en tid,,,men Kristus er langt
mere stabil når det kommer til stykket

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 22:59

> [...]

men jeg er ikke helt tilhænger
men der er mange ting som er godt at høre
ja på en måde er Osho min redning for en tid,,,men Kristus er langt

Ja plus at kristus ikke var afhængig af stærk nervemedicin som Osho var det.

Fra : tkruse

Dato : 04-04-11 19:17

On 4 Apr., 23:16, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> cafeteriaer og hundredevis af mennesker blev syge og måtte behandles.
>
> Dit svar til det er "Nej hvor var energierne bare fede" skide være med alle

det var folk som var ødelagt af narko og LSD som søgte heling igennem
Oshos simple meditation
så der skal jo nok havde være nogle superskøre personer til at
ødelægge det hele
og de fleste familier i USA var bange for den bevægelse
så måske har der også været noget skjult sabotage
Osho samlede hele sin hær af decibel i tyskland,,og store mængder af
decibel sang halleluja i timevis
og kort tid efter faldt muren

Fra : tkruse

Dato : 24-03-11 18:22

> [...]
> vi trues meget i denne tid,,polarisen smelter
> og vi høre om pol-vending ,,vi tænker mere på de trusler nu

http://www.youtube.com/watch?v=kDmnts7kdvQ&feature=related
for omkring 3 dage side tog jeg et billed af fuldmånen

Fra : tkruse

Dato : 25-03-11 07:19

http://news.yahoo.com/video/science-15749654/24583592

Fra : tkruse

Dato : 25-03-11 19:50

On 25 Mar., 22:59, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> mere stabil når det kommer til stykket
>
> Ja plus at kristus ikke var afhængig af stærk nervemedicin som Osho var det.

hvor har du det fra ??

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-03-11 07:08

> [...]
> mere stabil når det kommer til stykket
>
> Ja plus at kristus ikke var afhængig af stærk nervemedicin som Osho var

hvor har du det fra ??

http://curezone.com/forums/am.asp?i=1575223

Fra en af nærmeste tilhængere, der skriver følgende:

Rajneesh used prescription drugs, mainly Valium (diazepam), as an analgesic
for his aches and pains and to counter the symptoms of dysautonomia
(dysfunction of the autonomic nervous system). At his peak usage, Rajneesh
took the maximum recommended dose of 60 milligrams per day, a dose so high
that it is usually only prescribed for the long term care of the mentally
ill. Patients who take Valium regularly build up a resistance to the drug
over time, and higher and higher doses are needed to maintain its stress
relieving, hypnotic effects. Rajneesh also inhaled nitrous oxide (N2O) mixed
with pure oxygen, which he claimed increased his creativity. The nitrous
oxide probably did relieve the sensation of severe exhaustion and
suffocation patients with Chronic Fatigue Syndrome often feel, but it did
nothing for the quality of his judgment. Naive about the power of drugs, and
overconfident of his ability to fight off their negative effects, Rajneesh
succumbed to addiction.

Fra : tkruse

Dato : 25-03-11 20:38

> [...]
> mere stabil når det kommer til stykket
>
> Ja plus at kristus ikke var afhængig af stærk nervemedicin som Osho var det.

er der ikke noget du har misforstået

OSHO - indsigter om at leve - OSHO Denne bog giver overblik over hele
frygtens landskab: .... som får dig til at række ud efter glasset med
nervemedicin. ...
www.bog-mystik.dk/default.asp?Action=List&CategoryID

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-03-11 07:36

> [...]
> mere stabil når det kommer til stykket
>
> Ja plus at kristus ikke var afhængig af stærk nervemedicin som Osho var

Så det du siger er at man ikke skal se på det Osho gør, men derimod kun på
det han siger!!.

Fra : tkruse

Dato : 26-03-11 09:58

On 26 Mar., 07:36, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Så det du siger er at man ikke skal se på det Osho gør, men derimod kun på
> det han siger!!.

han andbefaler simple teknikker du kan udføre ,,for at du kan komme
til en indre stilhed,,
han andbefaler at du ikke bruger ord
men jeg synes at ord er gode til at sætte en meditation i gang
ord er gode til at retningsestæmme
som ved min hoved-kuppel-kugle-pande-midtes-blide-numse-vil-jeg-efter-
herlighed-fjumse
siger du dette i ti minutre
så kan du med garntie ikke længere være sur

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-03-11 17:09

> [...]

til en indre stilhed,,
han andbefaler at du ikke bruger ord
men jeg synes at ord er gode til at sætte en meditation i gang

Men tkruse spørgsmålet er levede Osho efter det han selv prædikede, eller
var han en levebrøds-guru for hvem åndelighed "bare" var hans indkomst.

Fra : tkruse

Dato : 26-03-11 10:28

On 26 Mar., 17:08, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> han andbefaler simple teknikker du kan udf re ,,for at du kan komme
> til en indre stilhed,,
> han andbefaler at du ikke bruger ord
> men jeg synes at ord er gode til at s tte en meditation i gang
>
> Men tkruse sp rgsm let er levede Osho efter det han selv pr dikede, eller
> var han en levebr ds-guru for hvem ndelighed "bare" var hans indkomst.

han startede med at løbe 13km en gang morgen og en gang aften
og så fortalte han om sine oplevelser om det
og flere og flere tilhøre kom
han bad dem ikke om at komme
men efterhånden kom de fra hele verden

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-03-11 18:15

> [...]
>
>han startede med at løbe 13km en gang morgen og en gang aften
>og så fortalte han om sine oplevelser om det

Det jeg husker bedst var sagen om "dødslisten" en liste der bla talte
Oregons statsadvokat og en række journalister der havde vovet at kritisere
Rajneesh og hans bevægelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/1984_Rajneeshee_bioterror_attack

"The Oregonian ran a 20-part series on Rajneesh's movement, beginning in
June 1985, which included an investigation into the salmonella incident.[14]
As a result of a follow-up investigation, The Oregonian learned that Leslie
L. Zaitz, one of their investigative journalists, had been placed as number
three on a top-ten hit list by Sheela's group.[14] Then-Oregon Attorney
General Dave Frohnmayer commented on the poisoning incident and other acts
perpetrated by the group"

Fra : tkruse

Dato : 26-03-11 20:45

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-03-11 13:19

Fra : @

Dato : 13-03-11 20:13

On Sun, 13 Mar 2011 11:00:23 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://worldwide.familyradio.org/en/
>

>En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
>og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

ja ja ja

og i nittentresserne havde jehovas vidner samme uvane -

de forudsagde jordens undergang flere gange -
det eneste forudsigelige var at deres forudsigelser aldrig passede

Fra : tkruse

Dato : 13-03-11 18:15

> [...]
>
> En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
> og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

nå ,,så kom kometen Malurt så alligevel ikke

men jeg har været lidt inde i Amos skrifter
og det lyder som at der skal væltes huse,,men hvor de har datoen
fra,,det ved jeg ikke

Fra : jahnu

Dato : 14-03-11 02:21

<la@hotmail.com> wrote:

>En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
>og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

Hver dag er dommedag. Du dømmer dig selv til din fremtidig lykke eller
lidelse gennem de aktiviteter, du udfører. Du dømmer dig selv til den
krop, du får i næste liv. Den moderne Coca-cola kultur har allerede
dømt sig selv til undergang gennem sit hæmningsløse slagteri på andre
levende væsener og plyndring af naturen, altsammen blot for profit. Vi
står midt i forfaldet. Hvem andre en en lallende tåbe kan ikke se
skriften på væggen?

Jeg har lige set en dokumentar, der hedder Collapse. Jeg vil opfordre
alle her, især Jørgen Jensen, til at se den. Meget tankekvækkende.

Den moderne kultur er den mest destruktive, indskrænkede, uvidende og
menneskefjendtlige kultur i den kendte verdenshistorie. Alligevel
lærer alle børn at hylde den som kulminationen af al menneskelig viden
og fremgang. De lærer, at fortidens mennesker blot var nogle
primitive, gryntende huleboere.

Intet kunne være længere fra sandheden. Som man kan læse i kapitler om
den vediske version, var fortidens mennesker højt udviklede i
videnskab og psykisk teknologi.

Moderne mennesker bliver indoktrineret med ideen om, at menneskeheden
med tiden er blevet mere og mere klog og vidende, men sandheden er, at
menneskeheden er blevet mere og mere uvidende og uoplyst om de vigtige
spørgsmål i livet. Den moderne kultur er avanceret i teknologi og
videnskab, men hvad angår at leve i samklang med naturen og hendes
indbyggere, at leve i fred med hinanden og forstå sig selv og målet
med livet, er det moderne menneske mere uvidende end nogensinde før.
Og det er kun at forvente i den nuværende Kali-yuga - stridens og
hykleriet tidsalder. Heldigvis er naturen i gang med at ryste denne
skadelige kultur af sig.

Vi vil i den kommende tid opleve en voldsom øgning af krig,
naturkatastrofer, sygdom, psykisk lidelse og anden elendighed. Og der
er intet herken videnskabe eller teknologi kan gøre for at dæmme op
for de elendigheder, der for tiden vælter ind over samfundet.

Det er kun Krishnas navn, der kan redde en. I fremtiden vil folk takke
Hare Krishna for at have fortalt folk sandheden og måske reddet
verden. Det er forudsagt i Vedaerne, at der i denne mørkets tidsalder
vil der være en gylden periode på 10.000 år (det sker kun hver tusinde
Kali-yuga, dvs. hver 4.320 milliarder år). En ny tidsalder af
Gudsbevidsthed vil rejse sig fra ruinerne af den nuværende forbruger
civilisation. Vi har ikke set det værste endnu. Langt fra. Fra nu af
bliver det kun værre og værre. Og det er ikke noget, man behøver at
tage mit ord. Det vil blive smerteligt klart for enhver i den kommende
tid.

Krishna siger:

Hvis du bliver bevidst om Mig, vil du gennem Min nåde overkomme alle
de forhindringer, der er forbundet med betinget liv. Hvis du der i mod
ikke arbejder i en sådan bevidsthed, men handler gennem det falske ego
uden at lytte til Mig, vil du blive fortabt. (Bg 18.58)

Fra : tkruse

Dato : 14-03-11 12:31

On 14 Mar., 02:21, jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> civilisation. Vi har ikke set det v rste endnu. Langt fra. Fra nu af
> bliver det kun v rre og v rre. Og det er ikke noget, man beh ver at
> tage mit ord. Det vil blive smerteligt klart for enhver i den kommende
> tid.
>
> Krishna siger:
>
> Hvis du bliver bevidst om Mig, vil du gennem Min n de overkomme alle
> de forhindringer, der er forbundet med betinget liv. Hvis du der i mod
> ikke arbejder i en s dan bevidsthed, men handler gennem det falske ego
> uden at lytte til Mig, vil du blive fortabt. (Bg 18.58)

De "sidste tider" vil være præget af fødselsveerne, af Antikrists
regime. Når Jesus kommer igen, skal de troende bortrykkes og mødes med
ham. Men han vil ikke med det samme holde dom og oprette den nye
verden, men først oprette et Tusindårsrige på den gamle jord - et
fredsrige, hvor fx Esajasbogens forudsigelser om fredsriget (Esajas
2,1ff; Esajas 35) skal gå i opfyldelse. Først efter dette
Tusindårsrige vil Dommedag komme, den gamle jord forsvinde og det
evige livs verden begynde.

Fra : Jahnu

Dato : 18-03-11 00:38

On Mar 14, 11:31 pm, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> Tusindårsrige vil Dommedag komme, den gamle jord forsvinde og det
> evige livs verden begynde.

Krishna siger:

Ved at modtage virkelig viden fra en selv-realiseret sjæl vil du
aldrig mere blive vildledt af illusion, for gennem denne viden vil du
forstå, at alle levende væsener ikke er andet end dele af den
Højeste, eller at de med andre ord er Mine. (Bg. 4.35)

Fra : tkruse

Dato : 19-03-11 20:12

On 18 Mar., 07:38, Jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> forstå, at alle levende væsener ikke er andet end dele af den
> Højeste,  eller at de med andre ord er Mine. (Bg. 4.35)

dele af den
Højeste,,,det

Fra : tkruse

Dato : 19-03-11 20:15

On 20 Mar., 03:11, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

> dele af den
> Højeste,,,det

det højeste er altid det højeste
den højeste vil altid blive overhalet af en anden
så hold dig til det højeste og du vil ikke blive overhalet af nogen
person

Fra : Jahnu

Dato : 20-03-11 04:01

On Sat, 19 Mar 2011 19:15:26 -0700 (PDT), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

>det højeste er altid det højeste
> den højeste vil altid blive overhalet af en anden
>så hold dig til det højeste og du vil ikke blive overhalet af nogen
>person

Krishna siger:

Jeg er den eneste nyder og hersker over alle ofringer. De, der derfor
ikke anerkender Min sande ophøjede natur, falder ned. (Bg. 9.24)

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 20-03-11 19:26

Den 13-03-2011 11:00, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> http://worldwide.familyradio.org/en/
>
> En kristen sekt i California har fundet ud af dommedag kommer d 21 maj 2011
> og som de skriver "Bibelen garanterer det"..

Jeps, Harold Camping er vanvittig. Efter maj kommer juni - og så er
endnu en falsk "forudsigelse" afsløret...

Jeg skrev om det den 4. januar på bloggen om Armstrong-bevægelsen (på
engelsk):
<http://armstrongism-ultimate-guide.blogspot.com/search/label/Harold%20Camping>

Henrik V Blunck - Ruds Vedby
Kristendommens Mangler