Gødning til chili - Århus
Fra : S.B.

Dato : 13-03-11 13:25

Nogen der ved hvem der forhandler gødning til chiliplanter nær Århus, er
lidt for nærrig til at give 75 kr. for at få en vare til 80 kr. sendt
Længe leve PostDK priser

Søren
(som undre sig over det er billigere at sende 3 kg. fra Tyskland til Århus
end det er at sende 3 kg. fra Horsens til Århus)

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 13:39

S.B. wrote:
> [...]
> (som undre sig over det er billigere at sende 3 kg. fra Tyskland til
> Århus end det er at sende 3 kg. fra Horsens til Århus)

Bjarne har noget.

http://www.bh-froe.com/ZC/index.php?main_page=product_info&products_id=964

Fra : Aksel

Dato : 13-03-11 13:51

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (som undre sig over det er billigere at sende 3 kg. fra Tyskland til Århus
> end det er at sende 3 kg. fra Horsens til Århus)

Jeg kan desværre ikke oplyse dig om det, du forespørger.
Men jeg forstår udmærket din ærgelse over Post Danmarks vanvittige
prisstigninger. Det er noget forbandet svineri!
Lad os få denne "butik" lukket og monopolet ophævet, så der bliver mulighed
for, at nogle private kan oparbejde en service svarende til, hvad vi - hvis
vi anstrænger os - kan huske fra meget gamle dage.
Jeg er dog klar over, at en sådan forretning skal kunne hvile i sig selv
rent økonomisk, og at det ikke bliver gratis at benytte den - men det bliver
forhåbentlig mere brugervenligt.

Mvh
Aksel

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-03-11 13:54

Aksel wrote:
> S.B skrev

> Men jeg forstår udmærket din ærgelse over Post Danmarks vanvittige
> prisstigninger. Det er noget forbandet svineri!

Styr jer lige lidt. Hvis I tænker jer godt om, ved I også godt hvorfor.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ralph

Dato : 13-03-11 17:09

"Aksel" <Aksel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lad os få denne "butik" lukket og monopolet ophævet, så der bliver
> mulighed

PostDK har IKKE monopol på pakkeforsendelser, kun breve.

--
Ralph

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 13-03-11 18:12

Den 13-03-2011 13:24, S.B. skrev:
> [...]
> (som undre sig over det er billigere at sende 3 kg. fra Tyskland til Århus
> end det er at sende 3 kg. fra Horsens til Århus)

Find ud af hvilken gødning du skal bruge og så kør ud på nærmeste
foderstof/gødningshandel med en pose eller en spand. Så er jeg ret
sikker på du kan købe en lille slat.
Hilsen Matthias