http 403
Fra : Per Andreasen

Dato : 12-03-11 23:27

Jeg vil meget gerne oprette et virtuelt XP drev for at kunne køre ældre
programmer. Jeg kører på nuværende tidspunkt Windows 7 64 bit i Home Edition
(Microsofts løsning dækker kun Pro og højere), men er informeret om, at jeg
kan løse mit problem ved at hente programmet VMWare Player og oprette mit
virtuelle drev gennem dette program. Jeg har derfor oprettet mig som kunde
www.VMware.com og mangler kun at aktivere min konto ved at klikke på et
tilsendt link. Når jeg forsøger dette, kommer en fejlside frem, hvor der
står "Webstedet afviste at vise denne webside" Fejl HTTP 403.
På siden står også:
"Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne oprette
forbindelse til webstedet, men programmet har ikke tilladelse til at vise
websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp."

Jeg kan intet finde om denne fejl. Kan nogen i gruppen hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen.
Per Andreasen

Fra : scootergrisen

Dato : 18-03-11 14:30

403 er en fejl der fortæller at du ikke har adgang til af besøge den
side. Så det er altså et problem med www.VMware.com og ikke din browser.
Din browser fortæller dig bare at hjemmeside ikke tillader dig adgang.

Det kan være at dit link ikke er helt rigtigt eller også har
www.VMware.com bare ikke check på det.

Fra : Per Andreasen

Dato : 19-03-11 10:37

Jeg har selv løst problemet. Jeg gik på nettet med den udgave af IE som ikke
er 64 bit, og så var der ingen problemer.

mvh Per