Moniqui og hendes to killinger - billeder
Fra : Heidi

Dato : 12-03-11 21:39

Her er der så billeder af den kat der lidt akut kom ind på mit lille
Killingehjem Tullebo:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=324&folder=1621&limit_start=0&limit_user=15

Morkat og killinger har det fint :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

http://tullebo.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-03-11 23:21

In news:4d7bda00$0$23751$14726298@news.sunsite.dk,
Heidi <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> typed:
> Her er der så billeder af den kat der lidt akut kom ind på mit lille
> [...]

Ih altså, hvor er de bare bedårende. Det kribler i fingrene for at kramme
dem.

Jeg tror ikke det bliver vanskeligt at få dem bortadopteret, heller ikke
Monique. Hun er en rigtig smuk mis. Tak for synet. Billederne bliver fluks
gemt i mit album.

--

Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anelise

Dato : 13-03-11 09:42

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Monique. Hun er en rigtig smuk mis. Tak for synet. Billederne bliver fluks

Ligeså her. Dejlige killinger, som nu får en rigtig god start på et
forhåbentlig langt katteliv. Hatten af for dig Heidi!
venlig hilsen Anelise

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 13-03-11 11:05

Den 12-03-2011 21:39, Heidi skrev:
> Her er der så billeder af den kat der lidt akut kom ind på mit lille
> [...]
De er vidunderlige

Bjarne

Fra : Kate

Dato : 14-03-11 18:48

"Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 324&folder=1621&limit_start=0&limit_user=15

Kan jo kun tilslutte mig koret af åhhhhhh Skønne mislinger

--
Kate

gerne ældre.