billigeste usb net
Fra : Per H

Dato : 10-03-11 18:00

Hvad er den absolut billigeste måde at komme på nettet i et par uger,
til sin bærbare?

engang så jeg at tdc havde noget med tank op, til en billig penge,
men det har de åbenbart ikke mere.

det er kun til at tjekke mail, og vejrudsigten.

per

Fra : Christian Laursen

Dato : 10-03-11 18:09

On 03/10/11 17:59, Per H wrote:
> [...]
> men det har de åbenbart ikke mere.
>
> det er kun til at tjekke mail, og vejrudsigten.

Fullrate Tank Op kunne være et bud.

http://www.fullrate.dk/privat/mobilt_bredbaand/forbrug/

--
Christian Laursen

Fra : Per H

Dato : 10-03-11 18:18

On Thu, 10 Mar 2011 18:08:58 +0100, Christian Laursen
<xi@borderworlds.dk> wrote:

>Fullrate Tank Op kunne være et bud.
>
>http://www.fullrate.dk/privat/mobilt_bredbaand/forbrug/

der er jo bare 2x 99 kr på inden man er igang
porto og oprettelse.

per

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-03-11 18:55

> Hvad er den absolut billigeste måde at komme på nettet i et par uger,
> til sin bærbare?

Hvis du ikke har modem osv. i forvejen tror jeg ikke du får det billigere
end http://www.cbb.dk/mobil-bredbaand/

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Per H

Dato : 10-03-11 21:20

On Thu, 10 Mar 2011 18:54:39 +0100, "Michael Kjærsgård"
<mk@vindenand.dk> wrote:

>Hvis du ikke har modem osv. i forvejen tror jeg ikke du får det billigere
>end http://www.cbb.dk/mobil-bredbaand/

Jeg har HD AUDIO Soft Voice Modem with Smart CP

indstaleret men jeg aner ikke hvad det er? Det er konen bærbare, som
jeg ikke bruger til daglig.

Hvordan kan jeg se om der er modem indbygget?

per

Fra : Per Jensen

Dato : 14-03-11 15:54

On 10/03/11 21.20, Per H wrote:

> Jeg har HD AUDIO Soft Voice Modem with Smart CP

Det er computerens lydkort, det emulerer et gammeldags 56K telefonmodem,
det kan du ikke bruge til andet end en gammeldags opkaldsforbindelse via
telefonkabel.

// Per.

Fra : Krabsen

Dato : 10-03-11 20:23

Den 10-03-2011 17:59, Per H skrev:
> [...]
> men det har de åbenbart ikke mere.
>
> det er kun til at tjekke mail, og vejrudsigten.

Hvis det kun er et par uger er det vel næsten lige meget - sådan set kan
du vel bruge SIM-kortet fra din normale mobil..

Fra : Frank Damgaard

Dato : 10-03-11 20:30

On 2011-03-10 17:59, Per H wrote:
> [...]
> men det har de åbenbart ikke mere.
>
> det er kun til at tjekke mail, og vejrudsigten.

Oister har også ej tank-op, købes i en del butiker.
Tank-op sker med dankort .

Det købes enten kun SIM-kort, eller SIM med USB dongle.

http://oister.dk/selfcare/servlet/VoucherAbout

Har man en ikke låst USB -modem, så koster startpakke
med SIM 99kr inkl 7 dage.

Oister bruger "3", men har dog ikke roaming til GSM, så man skal sikre
sig dækning hvor det skal bruges (der er pletter der ikke har dækning)

Fra : Mcwm

Dato : 11-03-11 09:43

> [...]
> men det har de åbenbart ikke mere.
>
> det er kun til at tjekke mail, og vejrudsigten.

Hvis du har bare en relativ ny mobil, kan du bruge den som "modem" og
koble dig op via den.

Tjek med dit teleselskab om de ikke understøtter den løsning, så er alt
du evt mangler, et USB-kabel mellem PC og mobil.

Venligst
Mcwm

Fra : Henning

Dato : 11-03-11 12:11

On Fri, 11 Mar 2011 09:43:24 +0100, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

> [...]
>
>Tjek med dit teleselskab om de ikke understøtter den løsning, så er alt
>du evt mangler, et USB-kabel mellem PC og mobil.

Hvis pc og telefon begge taler Bluetooth behøver du ikke engang kabel.

Fra : Per H

Dato : 11-03-11 13:57

On Fri, 11 Mar 2011 12:11:27 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Hvis pc og telefon begge taler Bluetooth behøver du ikke engang kabel.

ok. men nu har jeg bestilt hos fullrate, til 9 kr pr mdr + forbrug.

det kan vist ikke gøres billigere.

per