Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan .PDF fil omdannes til .PUB fil ?
Fra : Erik Greve

Dato : 10-03-11 21:16

Jeg har udarbejdet vejledningen til Photofiltre 8 i mspublisher.
Den originale .pub fil er gået i 'hak ' - viser ikke farver rigtigt.
Jeg har den tilsvarende fil som .pdf fil og den er ok.

Findes der en metode (et program), der kan omdanne fra .pdf til .pub ?
- det ville være en stor hjælp.

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Max

Dato : 10-03-11 21:38

Hej Erik

> Findes der en metode (et program), der kan omdanne fra .pdf til .pub ?
> - det ville være en stor hjælp.

Du kan kikke på en metode beskrevet her

http://www.ehow.com/how_5150122_convert-pdf-back-pub.html

Max

Fra : Erik Greve

Dato : 12-03-11 20:58

"Max" skrev i meddelelsen

Hej Erik

> Findes der en metode (et program), der kan omdanne fra .pdf til .pub ?
> [...]

Tak for tippet,
Jeg har nu forsøgt at bruge det, og alt går godt, indtil Publisher skal
importere Word filen. Det går også godt frem til ca. 80 % import, så
stopper Publisher med meldingen ' Publisher er holdt op med at fungere..'
Så kommer man jo ikke videre.
Mon der er en forklaring på, hvad der sker ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : emjeppesen

Dato : 12-03-11 22:11

Erik Greve skrev:

> Det går også godt frem til ca. 80 % import, så
>stopper Publisher med meldingen ' Publisher er holdt op med at fungere..'
>Så kommer man jo ikke videre.

Måske du bare skal vente lidt. Jeg tror, at Publisher kommer i gang
igen, når maskinen lige har samlet kræfter.

Hilsen emj

Fra : Erik Greve

Dato : 16-03-11 12:20

"emjeppesen" skrev i meddelelsen

Erik Greve skrev:

> [...]

Måske du bare skal vente lidt. Jeg tror, at Publisher kommer i gang
igen, når maskinen lige har samlet kræfter.

Nu er det lykkedes at omdanne hele Word filen til .PUB - men
de oprindeligt 58 sider er blevet til 174 - her af er de 116 tomme.
Det vil sige nøjagtig 2/3 af siderne er tomme -
Publisher antyder noget om at der er fonte der ikke kan oversættes
det kan jeg ikke helt forstå.
Billeder og diagrammer er i orden.

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Kurd

Dato : 16-03-11 16:26

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det vil sige nøjagtig 2/3 af siderne er tomme -
> Publisher antyder noget om at der er fonte der ikke kan oversættes

Og hvor blev PDF-filen af?

Fra : Erik Greve

Dato : 17-03-11 11:17

"Kurd" skrev i meddelelsen

> [...]
> Det vil sige nøjagtig 2/3 af siderne er tomme -
> Publisher antyder noget om at der er fonte der ikke kan oversættes

Og hvor blev PDF-filen af?

PDF omdannes først til en Word fil, der så importeres af Publisher og danner
en ny PUB fil
Venlig hilsen
Erik greve

Fra : kajo

Dato : 22-03-11 00:50

> [...]
> Det vil sige nøjagtig 2/3 af siderne er tomme -
> Publisher antyder noget om at der er fonte der ikke kan oversættes

Har du tjekket om Word-filen er ok.
Måske var det en ide at dele pdf-filen op i mindre bider.

--
kajo

Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-11 20:26

"kajo" skrev i meddelelsen

> [...]
> Billeder og diagrammer er i orden.

Har du tjekket om Word-filen er ok.
Måske var det en ide at dele pdf-filen op i mindre bider.

Tjah - Det sidste har du måske ret i - jeg prøver.
Venlig hilsen
Erik

Fra : Max

Dato : 23-03-11 21:13

Erik Greve wrote:

>Tjah - Det sidste har du måske ret i - jeg prøver.

Til at splitte, samle og omorganisere PDF filer
vil jeg gerne anbefale:

http://www.pdfsam.org/

Max