Tips
Fra : Jens Bruun

Dato : 09-03-11 10:52

Tip 1:

Føtex har vinfestival, og der er mulighed for at gøre et godt vinkøb. Det er
bl.a. muligt at købe Recioto (både rød og hvid) til 150 for to stk. Og de
har Guido Porro Barolo Vigna Lazzairasco '07 til 399,- for to stk. Det er
tæt på halv pris. Tak til Kevin for tippet.

Tip 2:

Aldi har fra i dag opstammede middelhavstræer til 159,- stykket. Det er
MEGET billigt. Der er bl.a. lavendel, oliven, rosmarin, kumquat, citron og
andre citruser. Et citrontræ af den udbudte størrelse koster typisk ml. kr.
300-700,-, hvis man køber det i en specialforretning. Og så smager de
hjemmedyrkede citroner forresten også bedst.

Min lokale Aldi havde kun ca. otte styk, da jeg var dernede kl. 9:30 (nu har
de så kun ca. tre tilbage , så det er nok med at være lidt hurtig hér.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bjarne K.