repere skorsten
Fra : Per H

Dato : 09-03-11 23:05

Hej
Jeg skal have skiftet et par sten og fuger på min skorsten, men hvad
skal jeg bruge til at fuge med, er bakkemørtel godt?

Derefter skal den pudses op og have maling, men er det alm
strandmørtel der er bedst til det, og hvor længe skal det tørre inden
det kan males med murmaling?

hvor varme skal det være inden jeeg kan begynde?

per

Fra : Per H

Dato : 11-03-11 22:03

On Wed, 09 Mar 2011 23:04:49 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> [...]
>det kan males med murmaling?
>
>hvor varme skal det være inden jeeg kan begynde?

Bare mal straks at det er tørt ..

per