Nu er den gal igen med youtube
Fra : Ivan

Dato : 09-03-11 11:18

Dav i gruppen

Jeg har haft problemer med at se video på you tube, fik det råd at prøve en
anden bowser det hjælp, nu er det galt igen. Jeg har: IE 9 - Opera 11.01 og
Safari 502, der ingen af dem der kan vise video på you tube.
Hvad fa.... er der galt. Der sker det: der er masser af lyd men ingen
billeder.

Nogen der har en god ide til hvordan jeg for det til at virke.

Hjæp

Hi
Ivan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 09-03-11 11:53

Ivan udtrykte præcist:
> [...]
> billeder.
>
> Nogen der har en god ide til hvordan jeg for det til at virke.

Du har selvfølgelig prøvet at afinstallere dem alle, og så renistallere
og se hvad der sker ved dette

Må jeg anbefale Revo Uninstaller Pro, kan hentes her som 30 dages
prøveversion, den får alt med ved afinstallation

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ivan

Dato : 12-03-11 08:23

> Du har selvfølgelig prøvet at afinstallere dem alle, og så renistallere og
> se hvad der sker ved dette

Det har jeg prøvet, hjalp ikke en sk...

> Må jeg anbefale Revo Uninstaller Pro, kan hentes her som 30 dages
> prøveversion, den får alt med ved afinstallation

Ja den ser god ud, har lige prøvet den

Hi
Ivan

Fra : scootergrisen

Dato : 09-03-11 15:14

Den 09-03-2011 11:17, Ivan skrev:
> [...]
> billeder.
>
> Nogen der har en god ide til hvordan jeg for det til at virke.

Bruger du windows 64 bit ?
Har du prøvet og hente Adobe flash player plugin igen ?
http://get.adobe.com/flashplayer/

Prøv også at opdater din skærmkort driver eller check dens indstillinger.
Måske er videooverlayet sat til at være mørkt.

Hvad hvis du afspiller en film med VLC eller en anden videoafspiller ?

Fra : Ivan

Dato : 12-03-11 08:22

> Bruger du windows 64 bit ?
Ja Vista Home 64bit

> Har du prøvet og hente Adobe flash player plugin igen ?
> http://get.adobe.com/flashplayer/
Ja det er også prøvet

> Prøv også at opdater din skærmkort driver eller check dens indstillinger.
> Måske er videooverlayet sat til at være mørkt.
Det har jo virket, så hvordan skulle det være skærmkortdriver der laver bøvl

> Hvad hvis du afspiller en film med VLC eller en anden videoafspiller ?
Der er ingen probs, jeg kan også hente en youtube video ned på skrivebordet
og afspille den, med VLC

Fra : Jens

Dato : 12-03-11 11:41

Hej

Jeg har samme problem med ikke at kunne se video i yuotube, har også prøvet
alle de forslag der var her, men intet er hjulpet.
Problemet er opstået indenfor den sidste uges tid.
Gad vide om der er kommet en opdatering fra Microsoft som har lavet kuk i
det.

/Jens

Fra : scootergrisen

Dato : 18-03-11 14:34

Den 12-03-2011 08:22, Ivan skrev:

> Ja Vista Home 64bit

Sikkert et problem med flash til windows 64 bit.

> Det har jo virket, så hvordan skulle det være skærmkortdriver der laver
> bøvl

Jeg ved det ikke men du kunne jo prøve og se om det gjorde nogen forskel.

Men jeg tror det er det flash plugin til windows 64 bit som ikke er helt
færdig lavet endnu.

Fra : Ivan

Dato : 18-03-11 16:26

Se nu bliver det interessant, for nu kan jeg godt se video på yuotube, jeg
har ikke lavet noget som helst, det er sq. da underligt. Det er vel bare
windows i en nødeskal, ikk'