Olieskift - sejldrev
Fra : Manndecker

Dato : 08-03-11 18:52

Hejsa

Jeg har en Maxi 84, som skal have skiftet olie i sejldrevet. Er der
nogen herinde, som har et godt link til en vejledning eller måske har et
par gode råd?

På forhånd tak
Richard

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-03-11 11:26

Lidt mere info om motor/drev var ønskeligt; men du kan prøve at lede
på denne side om det du ønsker info om, er her:

http://motoren.ath.cx/

Mvh/Harding

Fra : Børge

Dato : 08-03-11 20:33

Den 08-03-2011 19:26, Harding E. Larsen skrev:
> Lidt mere info om motor/drev var ønskeligt; men du kan prøve at lede
> på denne side om det du ønsker info om, er her:
>
> http://motoren.ath.cx/
>
> Mvh/Harding

Den nemme version, der sidder sandsynligvis
en aftapningsskrue i bunden af sejldrevet aftap den gamle olie, og hæld
noget nyt på evt. via hullet til oliepinden.
Mvh.
Børge L

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 08-03-11 21:24

Ja, det er ikke så svært. Hvis man kan få skruen løs

Se evt. billedet på: http://www.maximalt.dk/Artikler/VP2001.htm (punkt 9 og
10)

Bjarke

snip