Battlefield Bad Company 2 - Lag i windows ~
Fra : Erik Poulsen

Dato : 07-03-11 18:39

Hejsa

Efter at Microsoft har været så venlige, at installer SP1 på min win 7
pc. Har jeg meget lag. Hvilke jeg ikke havde før.

Nogle forslag? (helst uden, at skulle til, at fjerne SP1)

På forhånd tak
Erik

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-03-11 15:16

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Har jeg meget lag. Hvilke jeg ikke havde før.
>
> Nogle forslag? (helst uden, at skulle til, at fjerne SP1)

Jeg prøver lige i aften, om jeg har samme problem, efter SP1.

Har nok ikke noget med dit prøblem at gøre, idet det jo er kommet efter SP1,
men hvis du kører via steam, var det måske værd lige at checke.

Tilsyneladende installeres Steam under Win7, kørende med Vista
compatibility. Har oplevet et spil, hvor dette gave meget lag. Ved ikke om
det er fodi spil, så også startes i Vista compatiblity mod.
(Højreklik på din Steam genvej > og ændre det under compatibility > "run
this program o.s.v", eller hvad det nu hedder hvis du har en dansk win7).

Bjarne K.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 08-03-11 17:35

Bjarne K. sendte dette med sin computer:

> [...]
> program o.s.v", eller hvad det nu hedder hvis du har en dansk win7).

For en god ordensskyld. Jeg køre ikke med Steam. Spillet er købt og
hentet via EA's Downloader.

/Erik

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-03-11 10:26

> For en god ordensskyld. Jeg køre ikke med Steam. Spillet er købt og hentet
> via EA's Downloader.
>
> /Erik

Ok.

Min "steam version" har ikke problemer med lag. Win7-64b/SP1.

Har ikke prøvet at spille online før, så jeg valgt bare "Play now" og kom
ind på en tom server. Drønede lidt rundt i en jeep, og fløje lidt rundt i
en kopter. (Ang, Helicopter flyvning, så har de da vist vendt om på mus
styringen i forhold til BF2. Det krævede godt nok lidt tilvending)

Det var lidt sendt, så jeg prøvede kun dette, og altså ingen lag.

Bjarne K.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 09-03-11 15:02

Følgende er skrevet af Bjarne K.:
(Ang, Helicopter flyvning, så har de da vist vendt om på mus
> styringen i forhold til BF2. Det krævede godt nok lidt tilvending)

Det kan du løse i options og sætte flueben ben der.

Fra : TGJ

Dato : 08-03-11 22:23

Jeg oplever at BC2 nogle gange fryser i 10-15 sek når jeg starter en bane
online, men ellers ikke det store lag problemer

/Thomas