Gas flaske typer
Fra : wod

Dato : 07-03-11 02:28

Hej

Sidste sommer stødte vi på problemer i den svenske skærgård da vi ikke
kunne købe gasflasker af den gamle gule typer.

Jeg var ikke opmærksom på at der fandtes 2 systemer.

Nu står jeg og skal hente en båd hjem fra Tyskland og der er ingen
gasflaske med i handlen så jeg skal selv medbringe.

Nogen bud på hvilken type der er mest brugt i Tyskland? Båden er en
Hanse 311 fra 2002?

Mvh
EzyRyder

Fra : Flemming N

Dato : 07-03-11 12:08

Det er sandsynligvis CGI flasker (den blå)
http://www.billigcamping.dk/shop/campingaz-gasflaske-cgi-8847p.html
Kan ombyttes nogle steder i Sverige. Hvis du mangler flasker kan de tit
findes i den blå avis til billige penge.
/Flemming

Fra : wod

Dato : 08-03-11 00:16

On 7 Mar., 23:15, "Bjarke@Escape" <maxi999.escape-kr lleA-gmail.com>
wrote:
> Jeg har 2 stk 2 kg bl CGI st ende som 's lges' for lidt r dvin/ l .....
>
> Bjarke
>
> "Flemming N"  skrev i meddelelsennews:4d74bcb3$0$36567$edfadb0f@dtext01..news.tele.dk...
>
> Det er sandsynligvis CGI flasker (den bl )http://www.billigcamping.dk/shop/campingaz-gasflaske-cgi-8847p.html
> Kan ombyttes nogle steder i Sverige. Hvis du mangler flasker kan de tit
> findes i den bl avis til billige penge.
> /Flemming

Hej Bjarke,

Hvis vi bor i nærheden af hinanden så er jeg aftager

Bor selv i Aalborg - dig?

PS: Du ved godt du kan få "pant" tilbage for dem alle vegne...

Mvh
Ezyryder