side vises forkert i Firefox
Fra : Brian

Dato : 07-03-11 21:37

Hej,

Jeg har lavet en side, hvor der i en menu er et punkt, som skal være med rød
baggrund. Det har virket i såvel FF som IE, men efter en mindre ændring,
vises baggrunden ikke længere som rød i FF. Det vil sige, det gør den, så
længe siden ligger lokalt, men så snart jeg uploader den mistes den røde
farve???

Siden er: www.sanderhansen.dk

Hilsen
Brian

Fra : Leif Neland

Dato : 07-03-11 21:51

Den 07-03-2011 21:36, Brian skrev:
> [...]
> ændring, vises baggrunden ikke længere som rød i FF. Det vil sige, det
> gør den, så længe siden ligger lokalt, men så snart jeg uploader den

"Kontakt os" så fint rød ud i min firefox, indtil jeg havde besøgt siden.

Så #menu LI A:visited {
background:#323742;
COLOR: #fff;
}