HTML 5 konkurrence
Fra : scootergrisen

Dato : 07-03-11 17:30

Er der stemning for at lave en HTML 5 konkurrence ?

Hvor man bruge de nye kode i HTML 5 med Javascript og andet for at se
hvad for nogen spændende ting man kan lave i HTML 5.

fedt og se hvad folk kunne finde på at lave.

Jeg forstiller mig små hurtige konkurrencer for sjov hedens skyld hvor
det er tilladt at stjæle af hinandens kode og lave nye spændende ting.
Det skal ikke være noget fancy så meget små koder er velkomment.
Og det gør ikke noget det er browser specifik kode så kan man bare
skrive at denne kode virker kun i den og den browser i den og den version.

Nå men er der nogen der har lyst til at være med ?
Eller nogen der har en bedre ide ?

Fra : Admin

Dato : 07-03-11 20:21

Den 07-03-2011 17:30, scootergrisen skrev:
> [...]
> skrive at denne kode virker kun i den og den browser i den og den version.
>

> Nå men er der nogen der har lyst til at være med ?

Jep. Jeg har en idé. Det er et koncept mere end en hjemmeside, men der
benyttes <audio> samt noget eksperimentel Google/Mozilla API/hack.
Virker foreløbig dog kun i Epiphany på Linux, men Windowsbrugere kan jo
teste det, dér har jeg ikke afprøvet det.

Skal se, om jeg kan smide det op i aften.

MVH
Rune Jensen