Siden vises ikke rigtig
Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-03-11 02:03

Hej
Det er sent og jeg har stirret mig blind på flere problemer, men det
vigtigste først.
Hvorfor pokker kommer min menu ikke med på denne
side http://www.test.tommyhh.dk/pins.shtm ?
Jeg syntes koden ser ud som feks denne side
http://www.test.tommyhh.dk/figure.shtm

Vh
Tommy

Fra : scootergrisen

Dato : 07-03-11 04:27

Den 07-03-2011 02:03, Tommy Hansen skrev:
> [...]
> Hvorfor pokker kommer min menu ikke med på denne
> side http://www.test.tommyhh.dk/pins.shtm ?
> Jeg syntes koden ser ud som feks denne side

Så kigger du nok i de samme koder hvis du syns de ser ens ud.
Hvis du sidder og rediger på din egen computer og det ser ens ud men så
du sidder i din browseren og kigger på dit webhotel uden du har
uploadeet de nye filer så kunne det være derfor.

Koden er i hvert fald ikke den samme.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-03-11 13:46

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> Koden er i hvert fald ikke den samme.

Det hjalp at sove på det, jeg havde stirret mig blind
på at denne linie var med begge steder
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="layout/layout.css" />

Vh
Tommy