NET 1 router
Fra : Herbert Jensen

Dato : 05-03-11 11:49

Jeg har lånt en NET 1 Internet forbindelse fra en god bekendt der bruger den
når han er på ferie i Sverige.

Jeg har dog lagt mærke til at den når den har stået tændt i nogle døgn har
det man at "gå i baglås"
alle dioder lyser grønt men der er ikke forbindelse til internettet.

Efter en genstart er den fin igen.

Vil routeren tage skade hvis jeg fjerner det bakup batteri der er på
bagsiden af den og sætter et
timer ur på så der slukkes for den i 1 minut klokken 3 om natten hver nat.
På den måde burde der være internet forbindelse hele tiden da den meget
sjældent låser inden for et døgn.

Den sidder i mit sommerhus hvor jeg bruger den til noget overvågning, og kan
derfor ikke nemt
komme til den og genstarte den når den fryser.
Men forbindelsen på NET 1 er udmærket og dækningen er fin.

Håber på nogle gode svar