Håndtering af mailto-links i Opera.
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-03-11 00:51

Hej alle

Er der nogen der ved hvilken parameter der skal sættes i Opera
for at Thunderbird åbner med et nyt indlæg med den rigtige
mailadresse indsat?

Som det er nu (uden parameter), åbner TB bare som når jeg
aktiverer en genvej.

--
Bertel

Fra : scootergrisen

Dato : 04-03-11 01:59

> [...]
> mailadresse indsat?
>
> Som det er nu (uden parameter), åbner TB bare som når jeg

Mener du hvis du klikker på dette link ?

Så skulle dit e-mail program da gerne åbne og der skal stå
xxx@example.com i modtager/til feltet.

Gør der da ikke det ?

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 05-03-11 10:47

On Fri, 4 Mar 2011 00:50:50 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> for at Thunderbird åbner med et nyt indlæg med den rigtige
> mailadresse indsat?

"...thunderbird.exe" -osint -compose "%1"

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-03-11 17:59

Christian Bohr-Halling skrev:

> "...thunderbird.exe" -osint -compose "%1"

Det virker desværre ikke. Nu ser jeg splashskiltet, men det er
også det eneste. Programmet starter ikke engang.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-03-11 20:46

On Sat, 5 Mar 2011 17:58:44 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Det virker desværre ikke. Nu ser jeg splashskiltet, men det er
> også det eneste. Programmet starter ikke engang.

Hm. Mystisk. Virker fint her. Har dog ikke prøvet med en koldstart af
Thunderbird, men det virker ved en varmstart af den (og hvis den allerede
kører).