Hvilket dansk fuglesite for annoncering? (~
Fra : Stork

Dato : 03-03-11 04:45

Vi bor i Portugal og har nogle feriehuse vi lejer ud. Specielt i
foråret har vi mange fugleinteresserede gæster fra GB/NL/DE, og jeg
ville egentlig også gerne gøre opmærksom på os over for danske/
skandinaviske ornitologer.

Jeg har set at man i Danmark har fugleognatur.dk og netfugl.dk, og det
lader til at de ikke er helt kompartible. Hvor bør jeg starte? Eller
er der et svensk site der er bedre?

Jeg har det fint med at betale, men ikke som hos DOF hvor et koster en
formue at komme på papir, jeg vil på nettet.

MVH og undskyld at være lidt OT

Martin