til afhentning 3 sød katte (piger alle)
Fra : Pascale

Dato : 03-03-11 19:14

Hej, vi har 3 katter vi skal findes et nyt hjem for.
De er meget sød og gratis til afhentning.
Gerne som hurtig som muligt.
vi bor på Fyn.

Med venlig hilsen
Pascale
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise

Dato : 03-03-11 22:24

"Pascale" <bpvangorpKATTE@BAKKEdk-fyn.dk> skrev i en meddelelse

> Hej, vi har 3 katter vi skal findes et nyt hjem for.
> De er meget sød og gratis til afhentning.
> [...]

Jeg håber, du finder gode hjem til dine tre killinger, men jeg er imod, at
du forærer dem væk. Det er min erfaring, at det man har fået gratis, sætter
man mindre pris på end det, der har kostet penge, det gælder også dyrebørn.

mvh Anelise

Fra : Kate

Dato : 06-03-11 16:13

"Anelise" <anelise@mail.telenor.dk> wrote in

> [...]
> imod, at du forærer dem væk. Det er min erfaring, at det man har
> fået gratis, sætter man mindre pris på end det, der har kostet

Kan ikke være mere enig med dig Anelise, og vil lige tilføje at
killingerne skal være minimum 12 uger inden de formidles videre, da de
skal være "færdiguddannede" af deres mor inden de flytter hjemmefra.

--
Kate

gerne ældre.