Vedr Peter Nicolaysen
Fra : Mads H

Dato : 01-03-11 22:56

Jeg har ladet mig fortælle at Rigshospitalet har fået en ny avanceret
hjernescanner som de er ved at kalibrere.
Til at finde 0 punktet ( ingen aktivitet ) har man brugt Peter Nicolaysen

Det er derfor han ikke er at træffe herinde pt

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-03-11 21:25

Mads H skrev den 01-03-2011 22:55:

> [...]
> Til at finde 0 punktet ( ingen aktivitet ) har man brugt Peter Nicolaysen
>
> Det er derfor han ikke er at træffe herinde pt

Er du psykisk syg?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Mads H

Dato : 03-03-11 05:02

Hej Carsten

Det var et godt spørgsmål.
Men ja eller måske.
Mener det seriøst.
Aner bare ikke hvilken lidelse det kunne være.
Lever en tilværelse bygget på løgne, fantasere om alt mellem himmel og jord
( negative tanker mest )
Ikke sære lyster mm
Må lyve om alt muligt i min hverdag, og spille en facade eller skuespil, for
ingen må opdage noget, heller ikke mig selv.
Har altid været utrolig egoistisk, i den grad jeg skammer mig over det.
Men hold kæft hvor er jeg god til at skjule mit måske sande jeg.
Mand single 44 år m/ 1 barn + har en alvorlig kronisk fysisk sygdom der
(føler jeg) ((ønsker jeg)) har taget 70 % af mit liv før diagnosen.
Men hvem er du ?

Mvh Mads

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-03-11 08:19

Mads H skrev den 03-03-2011 05:02:
> Hej Carsten
>
> Det var et godt spørgsmål.
> Men ja eller måske.
> Mener det seriøst.

For hvis du var, så var dit indlæg undskyldeligt.

Hvis du ikke er, så var dit indlæg nok det mest modbydelige som er
skrevet i denne gruppe.
Jeg aner ikke hvilket menneskesyn som du syntes retfærdiggør den type
bemærkninger som du tillod dig at komme med om Peter Nicolaysen, der med
stor sandsynlig er temmelig syg, men dit menneskesyn er i hvert fald
ikke kønt.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 20:16

"Mads H" <123@45.67> skrev i meddelelsen news:ltqdnbYKHq1Mj_LQnZ2dnUVZ8uGdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> Mand single 44 år m/ 1 barn + har en alvorlig kronisk fysisk sygdom der
> (føler jeg) ((ønsker jeg)) har taget 70 % af mit liv før diagnosen.

(Der er blevet toppostet(dvs. istedet for at svare neden under det der bliver svaret paa, saa
bliver der svaret foroven af Mads H http://www.usenet.dk/ )

Nej egentlig ikke syg, er ved at grave mig fri af emdr/hypnose/programmering, en del af det som jeg har faaet vaek,
er at goere mig selv til en offentlig sindsyg!

Saa folk tror jeg er en loegnhals eller har knald i laaget, naar jeg fortaeller sandheden om
hvad Bjoernholt har foretaget sig!
www.emdr.dk

Og det er at programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!
(og alt mulig vanvid for at skjule det og antyde sindsyge i dem der fortaeller om det!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 22:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e481f38$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

(og alt mulig vanvid for at skjule det og antyde sindsyge i dem der fortaeller om det!)

Det der emdr begyndte i 1998, det har taget mere end tretten aar at vaagne op indtil videre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 23:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e484336$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det der emdr begyndte i 1998, det har taget mere end tretten aar at vaagne op indtil videre!

Og jeg indvilligede kun i at proeve det emdr for at se om det kunne goere noget ved en depression!
(seratonin mangel, jeg har senere fundet ud af at det har noget med mavesaekken at goere, hvor stoerstedelen
af kroppens seratonin er, det paasser ogsaa med at jeg blev lidt tilbagetrukken socialt efter en blindtarms operation
som barn, hvor arret sprang op ca fjorten dage efter jeg blev udskrevet,jeg blev genindlagt og fik det renset
i en saltvands oploesning 3 gange i doegnet!)

(grunden til at jeg naevner det, er at jeg ikke vil give Bjoernholt nogle roevrendings muligheder)

Efter at have vaeret i sjove hjemmevideoer hvor jeg sidder med en sprunget trommehinde, og lim i oeret!
og siger at "jeg vil kneppe kvinder med en hund" fordi DF´s sociopater og psykopater syntes
det var passende, fordi hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF saa vil jeg aabenbart
have kvinder kneppet af muslimske hunde, efter jeg gik med til emdr!

Jeg har endnu ikke vaeret vaagen efter emdr! Det er foerste gang i mit liv at jeg har vaeret udsat for
hypnose/emdr!

Jeg ved intet om det emne, udover nogle mennesker engang blev gjoert til grin af en idiot i fjernsynet,
og jeg syntes det var sjovt, nu har jeg taenkt mig at myrde idioten og hans familie og er fuldstaendig istand til det!

Det var muligvis en Englaender, jeg kan ikke huske det?
Det kan vaere jeg myrder hans land!

Og jeg maa gerne!
Det er religioese mirakler!
Quantum Entangelment!

(Jeg er den eneste der maa!)

Sane Peter

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-11 21:58

On 2011-03-01 22:55:44 +0100, Mads H said:

> [...]
> Til at finde 0 punktet ( ingen aktivitet ) har man brugt Peter Nicolaysen
>
> Det er derfor han ikke er at træffe herinde pt

Den var sgu' da meget god