Søger en mobilløsning - flere abonn
Fra : Jebir

Dato : 01-03-11 22:06

Goddag

Har kastet mig ud i at få skåret lidt ned på mobilregningerne, så jeg
søger efter nogle billige - men gode - abonnementer.
Det drejer sig om 3 mobiler, som gerne skulle samles i 1 selskab (de
plejer at have nogle gode tilbud når man ringer til hinanden internt i
selskabet). Jeg kender kun selv til 3 og lidt til Telia, men tænker der
må findes billigere alternativer derude?

Mobilerne bliver brugt således;
1; Taler meget og er en del på nettet (pt. Telia)
2; Sender mange sms'er, og taler en del, bruger ikke net (pt. Telia)
3; Bruges ikke meget, og når den bruges er det primært til net - samt en
enkelt sms i ny og næ (pt. 3)

Kan nogen anbefale enten 1 type abonnement som kan dække det hele, eller
2-3 abonnementer som ville være fyldestgørende - samt billige?

På forhånd tak!

Fra : emjeppesen

Dato : 01-03-11 23:11

Jebir skrev:

> [...]
>
>Kan nogen anbefale enten 1 type abonnement som kan dække det hele, eller
>2-3 abonnementer som ville være fyldestgørende - samt billige?

Prøv at sende de samme info til telmore. De svarer hurtigt på emails
og du får korrekte svar.
Hvis du ikke har prøvet Telmore, så vil jeg da gerne anbefale dem.
Du kan jo sende den samme mail til et par andre udbyder samtidig. Der
er nok af dem

Hilsen emj

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 02-03-11 00:56

emjeppesen skrev den 01-03-2011:

> [...]
> Hvis du ikke har prøvet Telmore, så vil jeg da gerne anbefale dem.
> Du kan jo sende den samme mail til et par andre udbyder samtidig. Der

Vi har kun Telmore her i huset, og så har hele familien + stort set
alle venner også Telmore (på nær dem med firma knogler), det vil sige
alt er TM > TM og det spiller bare altid også data ... så dem ville jeg
også klart anbefale

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-03-11 00:11

Jebir har bragt dette til os:
> Kan nogen anbefale enten 1 type abonnement som kan dække det hele

UnoTel / Telmore

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ditte/Simba

Dato : 02-03-11 12:26

Jebir skrev den 01-03-2011:
> [...]
>
> Kan nogen anbefale enten 1 type abonnement som kan dække det hele, eller 2-3
> abonnementer som ville være fyldestgørende - samt billige?

Hej

Jeg har ikke tjekket op på TDCs nye mulighed.
Hvis der er meget kontakt mellem de tre mobiler kunne det være en
mulighed.
Gratis sms, mms og tale med "familien".
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28097
Hilsen Ditte

Fra : emjeppesen

Dato : 02-03-11 14:47

Ditte/Simba skrev:

>Jeg har ikke tjekket op på TDCs nye mulighed.
>Hvis der er meget kontakt mellem de tre mobiler kunne det være en
>mulighed.
>Gratis sms, mms og tale med "familien".

Det har telmore også, så hvem vil vælge TDC frem for telmore?
Ikke mig i alle tilfælde.

Hilsen emj

Fra : cykelsmeden

Dato : 02-03-11 15:45

Den 02-03-2011 14:47, emjeppesen skrev:
> Det har telmore også, så hvem vil vælge TDC frem for telmore?
> Ikke mig i alle tilfælde.
heller ikke mig

men pas alligevel på abonnementer med de "gratis ydelser". Meget ofte
kan man ringe/sms'e ufatteligt meget via betalingsmodellen , inden man
når prisforskellen.

//finn

Fra : Jan Riber

Dato : 02-03-11 21:45

"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i meddelelsen

> Kan nogen anbefale enten 1 type abonnement som kan dække det
> hele, eller 2-3 abonnementer som ville være fyldestgørende -
> samt billige?

Jeg benytter nedenstående, der kører på 3`s net:

http://www.oister.dk/Mobil/

--
Vh. Jan