Siden 1883
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-11 23:44

Absolut en fremragende øl - Siden 1883 fra Harboe.
Harboe er et bryggeri der normalt leverer billige discountbajere til
folket, men deres "specialøl" 1883 er absolut i en anderledes god
kvalitet.
Den er mørk og ret sød i smagen, så man skal nok ikke regne med at
kunne drikke alt for mange af dem på samme aften.
Tror jeg kunne noøjes med at aflevere 13-14 kroner i Fakta for et
enkelt eksemplar af denne smagsoplevelse.
Kan du li' en mørk og sød øl, er denne værd at prøve.
Skål!
--
http://twitter.com/Steenbj

Fra : Henrik J

Dato : 27-02-11 11:31

"Steen" skrev i meddelelsen
> [...]
> eksemplar af denne smagsoplevelse.
> Kan du li' en mørk og sød øl, er denne værd at prøve.

Jeg er heklt enig!
*S*

Fra : Svend

Dato : 27-02-11 21:51

On Fri, 25 Feb 2011 23:44:01 +0100, Steen wrote:

> [...]
>enkelt eksemplar af denne smagsoplevelse.
>Kan du li' en mørk og sød øl, er denne værd at prøve.

På din anbefaling prøvede jeg den, men fandt den for sød,
det er nok en af de sødeste øl jeg har smagt
Til gengæld havde Fakta i dag "1 Porse" fra Thisted Bryghus, den var
god for mine smagsløg.
Begge øl koster 13,- for ½ litter hos Fakta.
I morgen lægger jeg 100 stk. "1 Porse" på lager.

/Svend

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-03-11 11:13

> [...]
> for et enkelt eksemplar af denne smagsoplevelse.
> Kan du li' en mørk og sød øl, er denne værd at prøve.

Sød stærk øl. Det var sådan noget jeg kunne lide da
jeg var ung. Et par Ceres "Havskum" eller "Rød Erik"
var især sådan noget vi hældte på pigerne. Så blev
de så kærlige.

Jeg har endnu ikke fundet den nævnte specialøl
(kommer ikke forbi Fakta ret tit), men i Netto har
jeg lige købt et par øller fra Skælskør Bryghus
(også mærket med årstallet 1883) til 12 kroner for
½ liter. Den ene hedder "Pale Ale" og den anden
hedder "Stout". Jeg har vist smagt dem før, men
nu vil jeg "smage godt efter" disse to.

--
Herluf :·)