Helbred 24-02-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-02-11 17:04

Noget programmering(der stritter imod):

1.Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt!

2.Bare selv find på en god grund til at det her har foregået,
men grunden må ikke være at Karsten Bjørnholt har gjort noget forkert!

Desuden er der "Bjørnholt gør aldrig noget forkert"
Gør alting rigtigt ect ect...

Så min personlighed har været forsøgt lavet om til
at syntes, at forædderi,mord,tortur og voldtægt er helt iorden,
at det er ikke forkert!

Drevet af min Brainstem og Underbevidsthed,
der vil overleve, og undgå smerte signaler til
limbicsystem og brainstem der betyde ekstrem skade
og snarlig død hvis det ikke holder op!

Manipulation af tanker og handlemåde!

Det er ikke lykkedes!

Eftersom jeg aldrig har begået voldtægt,forædderi
eller torteret nogen!

Og heller aldrig været dømt for det,
eller nogen anden forbrydelse, for den sags skyld!

Det der med Quantum Entangelmemt og Jordskælv på Haiti,
er vel mord!

Men jeg må gerne!(Religiøse Mirakler)

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

(Egentlig kun on-topic i dk.politik fordi jeg blev
forsøgt programmeret til at stemme DF)

FUT:(Follow Up Too/Opfølgning til)
--

Sane Peter

Fra : Ulvir

Dato : 24-02-11 18:22

Klage sendt til abuse@post.tele.dk

Fra : kjaer

Dato : 24-02-11 21:48

Ulvir wrote:

> Klage sendt til abuse@post.tele.dk

Klage sendt til menneskeretigheds-kommisionen, FN og Heltborg Vandværk.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-11 19:53

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Klage sendt til menneskeretigheds-kommisionen, FN og Heltborg
> Vandværk.

Der er ingen censur i denne gruppe, så alle - også Peter - kan skrive,
hvad de vil, men der er da ingen, der tvinger nogle til at læse hans
indlæg - jeg har sat et flter op, så jeg ikke ser hans indlæg, så jeg
finder svar/kommentarer mere irriterende, da de jo så smutter udenom
filteret.

Jan

Fra : kjaer

Dato : 25-02-11 21:47

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
> indlæg - jeg har sat et flter op, så jeg ikke ser hans indlæg, så jeg
> finder svar/kommentarer mere irriterende, da de jo så smutter udenom

Jeg læser hans indlæg. Sædvanligvis hører vi kun om fejlbehandlinger fra
læger og behandlerne, her er lidt fra manden selv. Hvem der er sindsyg er jo
i bund og grund en politisk beslutning, som så er overladt til psykiaterne.
Peter er helt ufarlig for omgivelserne.
Gruppen hedder "dk.helbred". Hans indlæg har da noget med helbredet at gøre,
så helt OT er det ikke.

Fra : Ulvir

Dato : 26-02-11 00:51

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

'Men jeg må gerne!(Religiøse Mirakler)'

'(Egentlig kun on-topic i dk.politik fordi jeg blev forsøgt programmeret til

Noget med helbredet at gøre? Det siger vi så..