E-Mail
webnoob 5265
Outlook Expres 6 til Outlook. Hjælp
Fra : egpnews

Dato : 23-02-11 10:47

Hejsa
Jeg har netop installeret Windows 7 på en ekstra pation. Hvordan få
jeg
flyttet mine mails og adresse list fra min gamle Outlook Express til
min nye
Outlook?
Jeg har rodet lidt med det uden held og det jeg har fundet på google
kun
gjort mig mere forvirret....
Microsoft henviser til:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/importere-dine-meddelelser-eller-din-konto-fra-outlook-express-til-outlook-HA010079919.aspx
Jeg skal vel så bruge punktet:
Når Outlook og Outlook Express er installerede på forskellige
computere.
I pkt.7. Stå der så "7. På den computer, hvor Outlook er installeret,
åbner du Outlook Express." det kan jeg jo ikke. Da der ikke er OE i
Win7.
Hvordan får jeg mine mails og adresse bog over i min nye Outlook?
På forhånd tak
Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-02-11 23:15

"egpnews" <egpnews@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Det nemmeste er helt sikkert, at du installerer outlook på den pc hvor du
har outlook expres. Når du så har fået flyttet dine mails over i outlook, så
tager du en kopi af *.pst filen og kopierer over på den pc, hvor du
fremtidigt skal bruge outlook, således at den overskriver den eksisterende
pst fil. Så er du kørende.
Jeg har prøvet det adskillige gange og har også prøvet en masse andre
metoder og tips, men ovenstående er helt klart det nemmeste.

Kurt

Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-02-11 00:10

> [...]
> Jeg har prøvet det adskillige gange og har også prøvet en masse andre
> metoder og tips, men ovenstående er helt klart det nemmeste.

Det er jeg nu i fuld gang med. Desværre ser det ud til, at alle mails
importes med d.d./tid istedet den oprindlige dato og tid.

Er der noget, som jeg har overset?

På forhånd tak
Erik

Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-02-11 00:15

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jeg nu i fuld gang med. Desværre ser det ud til, at alle mails
> importes med d.d./tid istedet den oprindlige dato og tid.
>
> Er der noget, som jeg har overset?

Der var jeg lige hutigt nok. Det er ikke alle sammen, men en pæn del fra
hver mappe, som får d.d./tid istedet den oprindlige dato og tid.

/Erik

Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-02-11 13:29

Erik Poulsen kom med denne ide:

> Der var jeg lige hutigt nok. Det er ikke alle sammen, men en pæn del fra hver
> mappe, som får d.d./tid istedet den oprindlige dato og tid.

Så har jeg kigget det hele igennem og desværre er der en hel del mail,
som er blev dato sat til den dag jeg importeret min mails. Det er
faktisk rigtig træls!
Jeg på nogle måde få det rettet, så jeg igen kan få et overblik over
mine mails?

Mvh
Erik

Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-02-11 15:28

Kurt B. Andersen sendte dette med sin computer:

> [...]
> Jeg har prøvet det adskillige gange og har også prøvet en masse andre metoder
> og tips, men ovenstående er helt klart det nemmeste.

Så lykkes det Men hvordan får jeg min adressebog med? Jeg fik den
fint nok importet i Outlook.

/Erik

Fra : Ole C

Dato : 24-02-11 16:15

Erik Poulsen skrev blandt andet:

> Så lykkes det Men hvordan får jeg min adressebog med? Jeg fik den
> fint nok importet i Outlook.

Ifølge Google:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/kopiere-kontaktpersoner-fra-outlook-express-adressekartoteket-til-outlook-HA001091960.aspx

--
vh
Ole C

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-02-11 19:04

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Så lykkes det Men hvordan får jeg min adressebog med? Jeg fik den
> fint nok importet i Outlook.

I indstillinger for kontaktpersoner skal du angive, at de skal bruges
som adressekartotek.

I indstillinger for adressekartotek skal du angive at dine
kontaktpersoner skal bruges.

Jan