Outlook - hvordan indsætter man flere sign~
Fra : Carjuth

Dato : 23-02-11 15:17

Hej

Jeg har ofte brug for at indsætte flere siganturer.
Først indsætter jeg den ene sigantur.

Når jeg så indsætter signatur nr. 2 - så bliver den første slettet....
og den skal den ikke!

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : Klaus H

Dato : 23-02-11 15:22

Carjuth wrote:
> [...]
> Først indsætter jeg den ene sigantur.
>
> Når jeg så indsætter signatur nr. 2 - så bliver den første slettet....

Opretter en signatur der indeholder alt det der skal stå?

Klaus H

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-02-11 23:25

"Klaus H" <khvaek@6705e.dk> skrev i meddelelsen
Carjuth wrote:
> [...]
> Carsten
> carjuth

Opretter en signatur der indeholder alt det der skal stå?

Lige nøjagtigt.
En signatur i outlook er en entydig afsender, så derfor vil den selvfølgelig
fjerne det der står, hver gang man ændrer noget, for ellers er det jo ikke
entydigt.
Så hvis man vil kombinere det der står i signatur 1 med det der står i
signatur 2, så er løsningen at lave en signatur 3, hvor det hele står.

Kurt

Fra : Carjuth

Dato : 24-02-11 10:57

Det er fordi jeg bruger signatur til både en signatur og en slags PS som kun
skal med i nogle beskeder....

Det har fungeret i tidligere versioner af Outlook... irriterende at der er
lavet om

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-02-11 20:55

"Carjuth"
<junker-sletdennetekstforatmailemig@callisto-sletdennetekstforatmailemig.dk>
skrev i meddelelsen
> Det har fungeret i tidligere versioner af Outlook... irriterende at
> der er lavet om

Ja - det fungerer fint i Outlook 2003 med at indsætte flere signaturer.

Men som en anden nævner, så kan du bare lave to signaturer - en med dit
PS og en uden og så vælge den rigtige - det er ikke mere besværligt, end
at indsætte to signaturer.

Jan