HTC Desire App-problem
Fra : Werner

Dato : 20-02-11 21:57

Jeg har installeret Tv2 udmærkede sportsapp. Men når jeg de seneste dage har
brugt applikationen, kommer der en lille reklame drønende ind fra venstre
nederst på skærmen og beder mig om at prøve Nordeas mobilbank. Det har jeg
absolut ingen intentioner om at gøre. Hvordan forhindrer jeg den lille satan
i at forstyrre mig i mine sportsresultater?
vh
Werner

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-02-11 22:13

Den 20-02-2011 21:57, Werner skrev:
> [...]
> absolut ingen intentioner om at gøre. Hvordan forhindrer jeg den lille satan
> i at forstyrre mig i mine sportsresultater?

Reklamen er der for at tjene penge til dem der har lavet programmet/TV2,
alt efter aftalen mellem de to parter...

Du kan ikke fjerne reklamen, da den er en del af programmet, hvis den
sidder sådan at du ikke kan bruge programmet, så kan du prøve at
henvende dig til producenten med en beskrivelse af hvorfor den sidder
uhensigtsmæssigt. F.eks. at den forhindre at du kan se nederste række af
en liste, eller dækker funktioner der er krævet for at du kan betjene
programmet.

Du kan nemt kontakte producenten via Android Market, der er link til
deres hjemmeside, samt et link til at sende e-mails til udvikleren.

- Chano Andersen