Vov!!!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-02-11 22:10

Skulle bare hilse fra Silke og Frida og minde om, at den her gruppe
eksisterer endnu )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-02-11 23:46

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Skulle bare hilse fra Silke og Frida og minde om, at den her gruppe
> eksisterer endnu )

Dino siger Vuf - Vuf

--
Uffe Bærentsen

Fra : John

Dato : 20-02-11 11:52

Ivan Madsen udtrykte præcist:
> Skulle bare hilse fra Silke og Frida og minde om, at den her gruppe
> eksisterer endnu )

Okay men kan desværre ikke se indlæggene

Tror mange nyhedsgrupper er ved at lide døden til fordel for de sociale
medier a la Facebook Twitter med mere.

For denne gruppe måske Hundegalleriet.
Lidt synd men nok ikke at gøre som vi siger i Synnejylland.

--

Mvh.John
www.wordpresstema.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-02-11 18:58

On Sun, 20 Feb 2011 11:51:39 +0100, John <admin@jp-web.invalid> wrote:

> [...]
>medier a la Facebook Twitter med mere.
>
>For denne gruppe måske Hundegalleriet.
>Lidt synd men nok ikke at gøre som vi siger i Synnejylland.

Du har nok ret - desværre er fjæsbogens diskussionsfora mildt sagt
elendige i forhold til usenet. Men - de er til gengæld nemt
tilgængelige for alle. Så det er nok den vej, vinden blæser om man kan
lide det eller ej.

Fra : John

Dato : 20-02-11 21:13

Ivan Madsen har bragt dette til os:

> [...]
> elendige i forhold til usenet. Men - de er til gengæld nemt
> tilgængelige for alle. Så det er nok den vej, vinden blæser om man kan

Har selv slettet min profil på facebook

--

Mvh.John
www.wordpresstema.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-03-11 17:41

On Sat, 19 Feb 2011 22:09:46 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Skulle bare hilse fra Silke og Frida og minde om, at den her gruppe
>eksisterer endnu )

Beklageligvis er Silke ikke mere - hun blev 3 år og noget der ligner
en mavedrejning gjorde det grimme. Vi fik hende til dyrlæge, hospital
og de fik hende på benene i første omgang - vi ønskede ikke at operere
og de mente, det ville gå, bare de fik hende igennem krisen. Desværre
3 dage senere, samme symptomer og..........resten er historie. Silke
er rejst hjem til sin mor den 14. marts i år. *suk* Vi havde jo håbet
hun ville vinde sit sidste CERT i år - men..........balladehunden
sover dybt og Frida savner hende.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-03-11 14:54

In news:3vm9o6ta66d4054134lf64qb1mv6h885tl@4ax.com,
Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> typed:

> [...]
> er rejst hjem til sin mor den 14. marts i år. *suk* Vi havde jo håbet
> hun ville vinde sit sidste CERT i år - men..........balladehunden

Det gør mig oprigtigt ondt at I har mistet Silke. Jeg ved jo hvor meget dine
hunde betyder for dig. En mavedrejning er jo noget af det farligste en hund
kan komme ud for, så det må have været forfærdeligt for både hende og jer.
Hun var en skøn hund, så der er jo ikke noget at sige til, at I savner
hende. Håber at Frida kommer ovenpå igen, men selvfølgelig savner hun Silke.
En hund kan jo også føle sorg.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats