Facebook kontakter og Sony Ericson/Android
Fra : Lars

Dato : 19-02-11 10:47

Hej

Har ovenforstående telefon.

Findes der en "apps" så men kan hente sine facebook venners
profilbillede
ned på sin telefon. så man har facebook blilledet tilknyttet personen
i ens adresse kartotek.

Ved det kan lade sige gøre til Iphone. Men hvad med Android?

mvh
Lars

Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-02-11 20:59

Findes der en "apps" så men kan hente sine facebook venners
profilbillede
ned på sin telefon. så man har facebook blilledet tilknyttet personen
i ens adresse kartotek.

Øh, det gjorde min HTC Legend med Android helt af sig selv... Ved ikke
hvordan, men jeg har telefonnumre og billeder af mange af mine FB-venner
liggende på listen
Det må være noget standard...

--
Hilsen Jakob

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-02-11 19:20

Den 19-02-2011 18:47, Lars skrev:
> [...]
> i ens adresse kartotek.
>
> Ved det kan lade sige gøre til Iphone. Men hvad med Android?

Hvad hedder det apps

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-02-11 22:11

Den 19-02-2011 18:47, Lars skrev:
> Hej
>
> Har ovenforstående telefon.
>
> Findes der en "apps" så men kan hente sine facebook venners
> profilbillede

En applikation, flere applikationer...
En App, flere Apps...

> ned på sin telefon. så man har facebook blilledet tilknyttet personen
> i ens adresse kartotek.

HTC har indbygget funktionen i deres sense, virker underligt hvis SE
ikke har gjort noget lignende, men kunne da forestille mig, at det er
noget der kan klares med den officielle facebook app?

> Ved det kan lade sige gøre til Iphone. Men hvad med Android?

Kan naturligvis også lade sig gøre med Android. Endda med live
opdateringer, som HTC gør det.

Prøv eventuelt under Indstillinger -> Konti og Synkronisering, at vælge
"Tilføj Konto" og se om facebook er på listen. Er den det, så skulle det
være nok til at opsætte synkronisering af telefonbogen.

På min HTS Desire, er der 2 facebook punkter, det ene hedder "Facebook
for HTC Sense" og er HTCs egen facebook integration, den anden hedder
bare Facebook, og vil tro den kommer fra den officielle facebook app.
Hvor godt den officielle løsning virker, ved jeg dog ikke, jeg benytter
HTCs.

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-11 17:48

"Lars" skrev i meddelelsen

[...]

Hej,

på min HTC Legend skal man linke sine kontaktpersoner til sin facebook konto
på mobilen. Under kontaktpersonen er en mulighed for at linke til facebook.
Ved dog ikke om det virker på SE.

Claus