Menu virker ikke i Explorer
Fra : blue

Dato : 18-02-11 21:08

Er der én, der kan fortælle mig hvorfor menuen ikke virker i Explorer på
denne side:

http://wristwatches.dk/linde-werdelin-the-white-watch.shtml

når den virker her:

http://wristwatches.dk/.

Menuen virker på "Home"- og "Contact"-siden, men ikke de øvrige.

I Firefox virker menuen fint.

Fra : scootergrisen

Dato : 19-02-11 00:30

Den 18-02-2011 21:08, blue skrev:
> [...]
>
> når den virker her:
>
> http://wristwatches.dk/.
>
> Menuen virker på "Home"- og "Contact"-siden, men ikke de øvrige.

Sikkert fordi filnavnene indenholder bindestreg.

Prøv og lav :
linde-werdelin-the-white-watch.shtml

Om til :
lindewerdelinthewhitewatch.shtml

Bare som en test om se om det så ikke virker.

Fra : blue

Dato : 19-02-11 09:27

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikkert fordi filnavnene indenholder bindestreg.

Tak for forslaget, men det gjorde desværre ingen forskel.

Fra : scootergrisen

Dato : 19-02-11 14:43

Du mangler <SCRIPT type=text/javascript>Cufon.now();</SCRIPT> i
slutningen af de sider der ikke virker lige før </body>

Fra : blue

Dato : 19-02-11 18:44

> Du mangler <SCRIPT type=text/javascript>Cufon.now();</SCRIPT> i slutningen
> af de sider der ikke virker lige før </body>

Det er verdensklasse - tusind tak for hjælpen