Tilbage til rødderne ... i i XAMPP
Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-02-11 07:22

Når jeg klikke på skrivebordsgenvejen til XAMPP
(Apache/phpAdmin-pakke), får jeg følgende:

XAMPP Component Status Check faliure [3]
Current directory: c:\xampp
Run this program only from your XAMPP root directory.

Jamen, jamen, det ER jo roden. Hvis jeg via stifinder går ind i
c:\xampp og kilkker på xampp-control.exe, får jeg samme besked.

Hvad sker der?
--
Venlig hilsen Kurt Hansen

Ægte mod er at kalde en spade for en spade,
også når man taler med spaden selv ...

Fra : Edmund

Dato : 17-02-11 23:14

http://www.apachefriends.org/f/viewtopic.php?f=16&t=44448

--
Mvh Edmund

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-02-11 04:57

Thu, 17 Feb 2011 23:13:48 +0100 skrev Edmund:

>http://www.apachefriends.org/f/viewtopic.php?f=16&t=44448

Arrrgh, det burde selv have gjort mig ulejligheden med at søge på
fejlmeddelelsen, men tak for henvisningen.

Jeg jeg kører 64 bit og har brugt installer-versionen. Jeg prøver at
installerer manuelt.