Pascual Duarte ( spansk film ) ?
Fra : Peter Heide

Dato : 15-02-11 19:50

http://www.imdb.com/title/tt0073518/

film fra 1975.

Hvordan kan man komme til at se den , enten lovligt eller "ulovligt" ?

Har gennemsøgt nettet uden held. Skal lige siges at jeg ikke kan spansk.

Filmen er vist nok en grum sag om en mand der går amok både over for dyr og
mennesker og bliver garoteret til sidst ( so much for spoilers )

Fra : N/A

Dato : 28-05-11 12:53

Fra : Peter Heide

Dato : 28-05-11 12:53

"Ditte" <ditte@nnnnno.nnnno> skrev i meddelelsen
> Peter Heide sendte dette med sin computer:

> Hej
>
> Har du fundet filmen?
>
> Jeg kan spansk, så jeg vil gerne lede lidt for dig.
> Hvad med undertekster?
>
> Hilsen Ditte

Hej Ditte,

Selvom der er gået næsten 2 mdr. siden du skrev, er jeg stadig meget
interesseret i den film og jeg kan desværre ikke spansk, så undertekster på
engelsk. Hvis du falder over en udgave af filmen, må du meget gerne sende et
link. Tak for hjælpen.