MS Windows
briani 27239
Mediacenter
Fra : ABJ

Dato : 15-02-11 15:32

Jeg har en Vista med Mediacenter, jeg bruger ikke denne software da den
efter min mening er meget tung og besværlig, er der en smart måde at fjerne
den, eller undgå at den altid kører i baggrunden?

Hilsen Aksel

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-11 17:07

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen
> [...]
> efter min mening er meget tung og besværlig, er der en smart måde at
> fjerne den, eller undgå at den altid kører i baggrunden?

Start>msconfig fjern fra opstart

Fra : Ole C

Dato : 15-02-11 17:11

ABJ skrev blandt andet:

> Jeg har en Vista med Mediacenter, jeg bruger ikke denne software da
> den efter min mening er meget tung og besværlig, er der en smart måde
> at fjerne den, eller undgå at den altid kører i baggrunden?

Media Center kører faktisk ikke medmindre du selv har startet det - og kan
ikke afinstalleres.
"ehtray.exe" ligger vist i msconfig>Start, men giver dig næppe problemer.
Læs evt. her:
http://www.mydigitallife.info/2008/02/23/how-to-disable-uninstall-and-remove-windows-media-center-in-vista/

--
vh