PHP kalender applikation
Fra : Mathias

Dato : 15-02-11 09:21

Hej alle

Jeg leder efter subj., lidt i stil med:
http://www.k5n.us/webcalendar.php

Altså en avanceret firma kalender applikation, der kan spytte en .ics
fil ud, som medarbejderne kan koble sig op til.
Men den skal være meget mere fleksibel end WebCalendar, fx have mange
brugerdefinerede inputfelter, og have en form for skabeloner til hvilken
slags event man gerne vil oprette. Gerne gennem noget AJAX. Samt give
besked til medarbejderne når der kommer en ændring.

Nogen forslag?

MVH Mathias

Fra : Birger Sørensen

Dato : 15-02-11 09:46

Mathias kom med denne ide:
> [...]
> slags event man gerne vil oprette. Gerne gennem noget AJAX. Samt give
> besked til medarbejderne når der kommer en ændring.

Snublede lige over ordet AJAX.
Hvad laver det dog der?

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Mathias

Dato : 15-02-11 09:58

In article <4d5a3d3a$0$23758$14726298@news.sunsite.dk>,
sdc@bbsorensen.com says...
> Snublede lige over ordet AJAX.
> Hvad laver det dog der?
>
> Birger

Fy ja, det ord hører vist ikke til i den her gruppe, beklager

/Mathias

Fra : Birger Sørensen

Dato : 15-02-11 10:44

Mathias skrev:
> In article <4d5a3d3a$0$23758$14726298@news.sunsite.dk>,
> sdc@bbsorensen.com says...

> Fy ja, det ord hører vist ikke til i den her gruppe, beklager
>
> /Mathias

Det er også rigtigt.
Jeg syntes nu mere, at det stikker ud, eftersom det øvrige er
kravsbeskrivelser - altså ønsker om funktionalitet.
AJAX er en teknik til at give en eksisterende side nyt indhold - eller
til at kommunikere med serveren, uden at brugeren forlader den aktuelle
HTML side.
Og jeg kan ikke rigtigt se relevansen, i forhold til din søgnings
øvrige indhold.
Det var vist derfor jeg snublede.

Har i øvrigt selv - uden held - søgt noget lignende.

Birger

http://bbsorensen.dk