Dynamisk skift af style via body id
Fra : Anonymous

Dato : 14-02-11 22:28

Hvorfor virker dette ikke

http://webdesigngruppen.dk/temp/liste.as

Det burde da være valid javascript, men den ændrer ikke nogetsomhelst,
når man klikker på linksne.

Jeg har også prøvet med document.getElementsByTagName('body')[0] og det
virkker heller ikke.

MVH
Rune Jensen

Fra : scootergrisen

Dato : 15-02-11 06:24

Den 14-02-2011 22:27, Anonymous skrev:
> [...]
> når man klikker på linksne.
>
> Jeg har også prøvet med document.getElementsByTagName('body')[0] og det

Jeg får en "The page cannot be found" besked.
Hvordan ved du at koden er valid ?

Fra : From Sydsjælland

Dato : 15-02-11 11:39

Den kære David skriblede!
"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i en
meddelelse news:4d5a0e9d$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg får en "The page cannot be found" besked.
> Hvordan ved du at koden er valid ?

Hej David.
Hvis du kigger på den fornærmede Anonymous link, så mangler der er et
"p"

Venlig hilsen Knud
Som er en del af gruppen "amatører og klamphuggere"

Fra : scootergrisen

Dato : 15-02-11 12:54

> Hvis du kigger på den fornærmede Anonymous link, så mangler der er et "p"

Ja så virker det.

Der er ikke noget i din HTML kode som er sat til id="h_200" og
id="h_500". Skal der ikke være det ?

Fra : Anonymous

Dato : 15-02-11 13:03

Den 15-02-2011 12:54, scootergrisen skrev:

> Ja så virker det.
>
> Der er ikke noget i din HTML kode som er sat til id="h_200" og
> id="h_500". Skal der ikke være det ?

Det er meningen at javascripten skal gøre det.

MVH
Rune Jensen

Fra : Anonymous

Dato : 15-02-11 13:32

Den 15-02-2011 11:39, From Sydsjælland skrev:

> Hvis du kigger på den fornærmede Anonymous link,

Sjovt. Kan ikke erindre, du nogensinde er kommet med nogetsomhelst
positivt selv. Hvornår hjalp du selv til her sidst? Uden det var OT
eller nedrakning?

Derimod kan jeg godt huske, du har lagt andres personlige data i et
indlæg. Det er jo sådan set en ret fej og ussel handling, og viser vel
også en del om din person.

Jeg kører ikke under pseudonym i min underskrift, og min email virker.
Så jeg står altså ved hvad jeg skriver. Derimod, så er jeg ikke
interesseret i at folk skal misbruge de data, jeg selv lægger ud og
lægge dem samlet ud eller andet, sådan som Jopa foreslog at ville gøre
ved at opgive både mit navn og adresse sammen med en diskussion fra
news. De data er indsamlet fra forskellige kilder, ikke i én sammenhæng.

Jeg foretrækker selv at lægge mine egne data ud i en fast sammenhæng,
det skal andre ikke gøre, og andre skal ikke ændre de data eller lægge
dem ud i anden sammenhæng.

For en god ordens skyld har jeg *aldrig* selv lagt andres personlige
data ud, fordi jeg tabte en diskussion. Det er og bliver fejt og usselt.

Rune Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-02-11 17:06

body på siden har intet id. Det gør det lidt svært at ændre det.
Prøv at sætte det til en startværdi.

Regards Jens Peter Karlsen.