MS Windows
briani 27239
IE8 og "start navigation" sound
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 19:36

Jeg kan ikke fjerne denne irriterende lyd! Selv om jeg vælger "none" vender
den tilbage til den oprindelige indstilling.

Nogen der har løsningen?

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-11 21:48

Den 13-02-2011 19:35, Trekroner skrev:
> Jeg kan ikke fjerne denne irriterende lyd! Selv om jeg vælger "none" vender
> den tilbage til den oprindelige indstilling.

> [...]

Jeg havde engang samme problem. Løsningen blev, at finde en lydfil på
nettet, der indeholdt total tavshed og så bruge denne som 'Start
navigation'.

Søren

Fra : Dr.Xerox

Dato : 14-02-11 00:10

Kontrolpanel -> Lyd -> fanebladet Lyde-> skroll ned til navigation
og ud for dem du vil fjerne vælger du ingen lyd.

Mvh. Poul

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-02-11 00:57

Dr.Xerox skrev:

> Kontrolpanel -> Lyd -> fanebladet Lyde-> skroll ned til navigation
> og ud for dem du vil fjerne vælger du ingen lyd.

Eller endnu bedre: Vælg "Ingen lyde" med det samme.

Så mangler man kun at deaktivere Windows reklamejingle ved
opstart. Det er der også adgang til.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-11 16:50

Dr.Xerox wrote:
> Kontrolpanel -> Lyd -> fanebladet Lyde-> skroll ned til navigation
> og ud for dem du vil fjerne vælger du ingen lyd.

Problemet er at _det_ ikke virker! Den vender tilbage til den oprindelige
indstilling straks efter...

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 22:06

Trekroner wrote:
> Problemet er at _det_ ikke virker! Den vender tilbage til den
> oprindelige indstilling straks efter...

Problem løst!

Michael

Fra : Ole C

Dato : 16-02-11 22:25

Trekroner skrev blandt andet:

> Problem løst!
>
> Michael

Er det en hemmelig hvordan?

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-11 22:38

Ole C wrote:

> Er det en hemmelig hvordan?

Søgte på "start navigation" i filer, og fandt 2 lydfiler. Dem slettede jeg,
og nu er lyden væk.

Michael