Geninstaler outlook
Fra : HH Husen

Dato : 11-02-11 10:15

Hej!

Lige pludseligt kom min outlook med en fejl meddelelse om at der er en fejl
i en .pst fil hvilket bevirker, at jeg bl.a. ikke kan slette og
sende/modtage mails. Jeg anvender så Windows Live Mails som erstatning. Men
kan man af-installere outlook og så gen installere den uden at man behøver
at afinstallere hele Office pakken?

Mvh
HH

Fra : Max

Dato : 11-02-11 12:45

Hej HH

> erstatning. Men kan man af-installere outlook og så gen installere
> den uden at man behøver at afinstallere hele Office pakken?

Det burde være nok at fjerne PST filen og så starte Outlook.

Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-02-11 17:30

"HH Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men kan man af-installere outlook og så gen installere den uden at man
> behøver at afinstallere hele Office pakken?

Ja, du kan i kontrolpanel finde under programmer fjern finde officepakken.
Der kan du starte den og vælge at reparere i stedet for at afinstallere.
Du kan evt. også prøve at reparere den som det er beskrevet her:
http://www.slipstick.com/problems/scanpst.asp
Lad være med at hente det program, som kan købes. Nøjes med at læse teksten
og bruge det indbyggede program til at forsøge at lave en reparation af pst
filen.

Kurt