MS Windows
briani 27239
Til dem der har lyst, lidt MS værktøj
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 15:34

Fik lige link til denne side tilsendt fra Pcpitstop. Det er en MS side
med en masse auto fix til kendte problemer i win

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=3DB356D3-527E-433F-8C41-5295789EC8FE&displaylang=en

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 15:36
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 15:54

Og endnu et. Hvis du køre et af værktøjerne fra sidste link, bliver du
afslutningsvis tilbudt muligheden for, at tilføje en genvej til Microsoft
fixit løsninger på dit skrivebord, der er meget mere at hente, og linket er
dette

http://support.microsoft.com/fixit/

Fra : emjeppesen

Dato : 10-02-11 16:02

Bo skrev:

> [...]
>fixit løsninger på dit skrivebord, der er meget mere at hente, og linket er

Og du kan også bare downloade fixit programmet her
http://www.alt-til-windows.dk/?MicrosoftFixItCenter/Reparation/Programmer/1017

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 16:14

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Og du kan også bare downloade fixit programmet her
> http://www.alt-til-windows.dk/?MicrosoftFixItCenter/Reparation/Programmer/1017

Lyder smart, men her virker det ikke. Bliver blot sendt hen til det sidste
link jeg postede.. Kunne du guide ??

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 16:20

Men her kan man http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal

Fra : emjeppesen

Dato : 10-02-11 17:07

Bo skrev:

>Men her kan man http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal

Næh, det synes jeg da ikke fører frem til andet en løkker til de andre
links, hvor man ikke kan downloade.

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-11 17:26

> Næh, det synes jeg da ikke fører frem til andet en løkker til de andre
> links, hvor man ikke kan downloade.

Her ryger man lige ind på en side, hvor der er en stor orange knap med
tekste try it og så går download igang

Fra : emjeppesen

Dato : 10-02-11 17:04

Bo skrev:

> Lyder smart, men her virker det ikke. Bliver blot sendt hen til det sidste
>link jeg postede.. Kunne du guide ??

Ja for søren, det kan jeg godt se. jeg har selv hentet programmer på
den adresse for nogen tid siden som Beta, men nu ser det ud til at det
kun findes som et onlineprogram.
Hilsen emj