Hjælp til en Kopier tekst knap i html
Fra : HomerDK

Dato : 09-02-11 20:54

Hej.

Jeg har brug for en html side, hvor der er x antal bokse som når
man trykker på dem, bliver noget bestemt tekst kopieret i
udklipsholderen­.

Det er sikker simpel nok, synes bare ikke jeg kan finde noget på
det.
Ved ikke hvad jeg skal søge på.

Nogen som lige ved hvordan det gøres?

Se illustration her:
http://img706.imageshack.us/img706/4999/publikation1.jpg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 09-02-11 23:40

On 09-02-2011 20:54, HomerDK wrote:
> [...]
> udklipsholderen­.
>
> Det er sikker simpel nok, synes bare ikke jeg kan finde noget på

Indsæt denne sentence i søgefeltet på google.dk

html how to copy to clipboard

Der er masser af muligheder - en hel del benytter JS

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-02-11 00:04

Nu ved jeg ikke hvor det skal bruges og til hvad, men man skal være
opmærksom på at det vil udløse en sikkerhedsprompt.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : scootergrisen

Dato : 10-02-11 00:35

Den 09-02-2011 20:54, HomerDK skrev:
> [...]
> udklipsholderen­.
>
> Det er sikker simpel nok, synes bare ikke jeg kan finde noget på

Jeg har ikke stødt på nogen som virker i diverse browsere.
Men det kan vist nok lade sig gøre i internet explorer hvis det er den
browseren du alligevel bruger og det kun er til dig selv så er det jo
fint nok.
Men jeg tror ikke der er nogen måde til at få det til at virke i de
forskellige browsere.
Jeg syns tit at når jeg har besøgt en side hvor man har skulle kunne det
så har det ikke virket.