det smilende postbud
Fra : Ole Madsen

Dato : 09-02-11 13:04

det er skønt at få besøg af posten hver dag, især at se når det er en
smilende person, ikke at man bare skal tænke på at modtage, men også at give
et smil

det er det samme som gælder når vi prædiker med vores liv, gerninger og ord,
for vores liv prædiker mere end vore ord, vores liv kan frastøde eller
tiltrække folk

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 05:06

On 9 Feb., 13:03, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:
> det er sk nt at f bes g af posten hver dag, is r at se n r det er en
> smilende person, ikke at man bare skal t nke p at modtage, men ogs at give
> et smil
>
> det er det samme som g lder n r vi pr diker med vores liv, gerninger og ord,
> for vores liv pr diker mere end vore ord, vores liv kan frast de eller
> tiltr kke folk

Nå - ja. Du holder mest af små monologer. Hvorfor skiver du ikke en
blog istedet og holder dig ude af debatforums ?
Du vil ikke dialogen anyhow -

Fra : Ole Madsen

Dato : 09-02-11 13:40

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Nå - ja. Du holder mest af små monologer. Hvorfor skiver du ikke en
blog istedet og holder dig ude af debatforums ?

jo det vil jeg gerne, kom bare med dit input

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 12:25

On 9 Feb., 13:40, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:

> N - ja. Du holder mest af sm monologer. Hvorfor skiver du ikke en
> blog istedet og holder dig ude af debatforums ?
> Du vil ikke dialogen anyhow -
>
> jo det vil jeg gerne, kom bare med dit input

Hvad tænker du om dine kristne kollegers optræden i dette forum?

Fra : Ole Madsen

Dato : 09-02-11 20:54

> [...]
> Du vil ikke dialogen anyhow -
>
> jo det vil jeg gerne, kom bare med dit input

Hvad tænker du om dine kristne kollegers optræden i dette forum?

jeg tænker faktisk også jeres optræden, jeg syntes det er på tide at gøre
det mere tåleligt og respektivt herinde, så alle kan syntes det er et godt
sted at være, der er ALT for meget larm herinde, syntes du ikke det?

KH

Ole

Fra : tkruse

Dato : 09-02-11 13:41

On 9 Feb., 20:24, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Hvad tænker du om dine kristne kollegers optræden i dette forum?

nu handler det om Kristen livssyn,,så hvem er du ?????
fisker du efter tilhænger
tilhængere til andre midler til et godt liv
korset er et virkemiddel som de kristne kan mærke,,derfor er de
kristne
men selvom vi tager den samme nervepille,,ssåååååeee
men også du går naturligvis ind for de 10 bud
men vad det derudover drejer sig om,,,det tager flere tusinde år at
forstå
for hvem kan forstå Jesus når han siger
som jeg er i denne verden,,sådan er også i
og det skulle enligt betyde
at når vi ser Patruljen som han er,,så ser vi faderen,,,men det tror
Patruljen ikke på
og så tror vi ikke på Patruljen
og Patruljen tror ikke på dig selv
og Jesus siger at dem som ikke tror på sig selv,,,,de er fattigdom

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 14:26

On 9 Feb., 20:53, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:

> [...]
> det mere tåleligt og respektivt herinde, så alle kan syntes det er et godt
> sted at være, der er ALT for meget larm herinde, syntes du ikke det?

Jo. Jeg finder det håbløst umuligt at føre en givende diskussion. Og
det er ærgeligt og uværdigt.. Men jeg er afgjort af den opfattelse, at
de herværende kristne ligger tonen og stilen an. Og så er det egentlig
ganske ligegyldigt, hvordan man bærer sig ad. Enhvert spørgsmål til
kristendommen eller dogmerne tages som en personlig fornærmelse,
hvorefter man oplever det legitimt at svine til -

Jeg kan ikke undgå at bemærke at du ikke svarer på spørgsmålet, men
alene gør opmærksom på - vores - optræden. Har du prøvet at læse, hvad
og hvordan dine kristne kolleger skriver?

Fra : Ole Madsen

Dato : 09-02-11 22:39

> [...]

alene gør opmærksom på - vores - optræden. Har du prøvet at læse, hvad
og hvordan dine kristne kolleger skriver?

der er personer i begge lejre som burde reformeres, at sige at skylden kun
er på en ene side er ensporet, og på den måde kommer man ikke nogen vegne,
alle må gøre indrømmelser for a tkomme videre

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 05:44

On 10 Feb., 13:32, "@" <sna...@snabel.net> wrote:

> postet af Patruljen - eller svar pÅ Patruljens oprindelige indlæg?

> hvor ser du dem?

Ærligt talt. Jeg tror ikke på, at de findes.

Jeg husker godt dender diskussion. Andreas teede sig som han plejer.
Så voldsomt, at Wegge blev så vred, at han lovede at komme forbi ham
og stikke Andreas eèn på låget.

Jeg fik naturligvis også min del af tilsvinningerne. Og selvfølgelig
også de hyppige bebrejdelser om, at jeg optræder under pseudonym. Både
af ham og Villy Dalsgaard, som naturligvis ikke vil fortælle om
demselv - ved samme lejlighed. Jeg blev tilsidst ganske vred over
deder uhyrlige tiltaleformer, som begge d`herrer dyrker. Og postede
deres adresser - for at hjælpe dem til imødegå deres selvmodsigelser..
Villy Dalsgaards var iøvrigt lagt på af Wegge. Og der står den da godt
- Villy Dalsgaard ynder at skrive æreskrænkende indlæg - så nu kan man
altid finde ham frem - om nødvendigt. Andreas`s er slettet fra
Google`s arkiver forlængst. Han skal ikke holdes op på sine ord - vi
må rumme og containe ham efter bedste evne. Han har det ikke let -

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 14:25

Patruljen skrev i

> Ærligt talt. Jeg tror ikke på, at de findes.

Du er bare en stinkende løgangtige hund.

Men det er jo ikke noget nyt at du benægter og lyver. Det er jo åbenbart den
mest fornemme egenskab hos dig.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 08:45

On 10 Feb., 14:25, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:ad9f3ff2-e1ac-451e-b5a1-42338b772a44@s11g2000prs.googlegroups.com

> Du er bare en stinkende l gangtige hund.

Nope. Jeg tror ikke på, at de findes. Der er ikke meget løgn forbundet
med den antagelse. Du har netop kastet rundt med adskillige løgne, så
hvorfor dog ikke at par stykker mere.

> Men det er jo ikke noget nyt at du ben gter og lyver. Det er jo benbart den
> mest fornemme egenskab hos dig.

Du må meget gerne påvise bare en enste løgn. Kom du hellere igang og
så skal du ikke forveksle en påvisning med, at du gentager digselv med
et par udråbstegn - Andreas. Find løgnen frem eller luk munden.

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-02-11 00:01

Patruljen skrev i

> Nope. Jeg tror ikke på, at de findes.

Så kan du jo bare gå ind på google og finde dem.

Men du vil hellere fortsat være en løgnagtig hund.

Jeg har da fået mail fra flere der selv har fundet dem derinde.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 16:38

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 16:55

On 11 Feb., 00:01, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:876a4e82-6ba7-41b4-9fdb-98be2360b2a3@f18g2000yqd.googlegroups.com

Nå. Du vil indledningsvist gerne fifle lidt rundt med teksterne, så de
fremstår anderledes:)
Alle beskidte kneb gælder for adventister?

> S kan du jo bare g ind p google og finde dem.

Jeg tror ikke på, at de findes - Andreas. Jeg har kikket efter dem.
Istedet fandt jeg gud-hjælpe-mig utallige tråde, hvor du både sviner
folk til og samtidig klager over dem til deres udbydere. Dit
vokabularium har ikke forandret sig nævneværdigt i henved 9 år :) Den
får stadig ikke for lidt med: "løgner, ateist, gudsfornægter,
afgudsdyrker osv. Du har ikke evnet at ændre på stilen i minimum 9 år..
Du er størknet, rigid og stagneret.

> Men du vil hellere fortsat v re en l gnagtig hund.

Drop dine eder og forbandelser. Nu fik du mulighed for at påvise og
dokumentere, at jeg lyver. Du kunne ikke. Og så hjælper det ærligt
talt ikke, at du tilføjer ordet hund til dine dumme anklager istedet
for at par udråbstegn. Dine ord får ikke mere vægt af den slags.

Dine ord ville få betydning, hvis du påviste dine anklager - præcist
som jeg netop har påvist Villy Dalsgaards løgn ved at henvise til hans
tekster. Ligenu fremstår du - vægtløs. Trods dit grimme ordforråd.

> Jeg har da f et mail fra flere der selv har fundet dem derinde.

Find dem frem - Andreas. Vis at du ikke bare lyver endnu engang.

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-02-11 17:45

Patruljen skrev i

> Find dem frem - Andreas. Vis at du ikke bare lyver endnu engang.

Her er det kun dig der, helt som sædvanligt, er fyldt med løgn.

De der har sendt mig mig en seriøs forespørgsel via privat mail har fået
tilsendt dokumentation.

Og der er nok ikke andre end dig der er så dum at ville forvente at jeg
skulle medvirke til at få genpostet indlæg hvor du offentliggør min adresse
og telefonnummer.

På hele usenet tilsammen findes der ikke en mere ondskabsfuld, slimet og
nedrig person som dig - så enkelt er det. Og næppe nogen vil nogen sinde
kunne overgå dig i den henseende.

Fra : Patruljen

Dato : 11-02-11 12:47

On 11 Feb., 17:45, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:e3343dad-0b93-44e9-9e7c-f752c55e9bfa@k9g2000yqi.googlegroups.com

> Her er det kun dig der, helt som s dvanligt, er fyldt med l gn.

Nu skrev du dette:

"de andre indlæg nægter du at medvirke til at få fjernet"

Løgn nr.1.

"Det er dig der fortæller vidt og bredt at kristne er psykisk syge og
burde spærres inde."

Løgn nr.2.

"Han vil hellere fortsætte i anonymitet med at fortælle hvor sindsyge
og psykisk syge kristne er."

Løgn nr.3.

"Det er også kun dig, og ikke mig, der truer med både tæsk og bank."

Løgn nr.4

"du vil hellere forsætte i anonymitet med at tilsvine kristne og kalde
dem psykisk syge og true med t sk og bank."

Løgn nr.5.

"Det er heller ikke os kristne der ringer rundt og truer som du jo gør
det"

Løgn nr.6.

"Resten har du tydeligvis ikke til hensigt at få fjernet."

Løgn nr.7.

"Jeg er her på usenet stødt ind i et par usympatiske ateistfanatikere
- men du slår dem alle sammen tilsammen med op til flere længder"

Løgn nr.8.

"Du har endvidere aldrig nogen sinde forsøgt at deltage seriøst og
sagligt i en debat."

Løgn nr.9.

Udover at hælde 9 løgne ud af ærmet - med et par gentagelser af hver.
Fortsætter du sørme med dette vokabularium:

"stinkende udyr" "beskidt" "slibrig" modbydelig" "ond" "Du er den
eneste hvor jeg i ramme alvor mener burde spærres ind og nøglen smides
væk." "løgner" "nedrig" "løgangtig" "moralsk retaderet subjekt."
"ondskabsfuld"
"nedrig" "beskidt"" "stinkende" "hyklerisk" "stinkende løgnagtig"
"slimet" " feje pjok" "hund"

Jeg tror ikke, det er en god ide, at du møder mig Andreas. Hvis det er
sådan du tiltaler andre menesker kunne du risikere at få hældt en halv
liter sur mælk ud i ansigtet.

Hvorefter du kunne dyrke dit selvvalgte kristne matyrium :)

Jeg kan allerede høre dig fortælle at:

Først løj jeg om ham 8 gange. Og derefter sagde jeg bare til ham, at
han var en hund, stinkende, slimet, ond, ondskabsfuld, retarderet,
nedrig, slibrig, beskidt, et hyklerisk løgnagtigt kryb af en
ateistfanatiker, som skulle spærres inde og nøglen smides væk - og så
blev han helt uforståeligt -

vred ???

Ja. Ham kan man sandelig ikke føre en saglig debat med -

> De der har sendt mig mig en seriøs forespørgsel via privat mail har fået
> tilsendt dokumentation.

??

> Og der er nok ikke andre end dig der er s dum at ville forvente at jeg
> skulle medvirke til at få genpostet indlæg hvor du offentligg r min adresse
> og telefonnummer.

Hvis det allerede er postet, som du påstår, og åbenbart forventer man
skal tro på, efter du har lukket minimum 9 løgne ud - så bliver det jo
ikke genpostet - vel - kloge :)

Tænk dig dog om - Andreas. Eller rettere - prøv - at tænk dig om.

> På hele usenet tilsammen findes der ikke en mere ondskabsfuld, slimet og
> nedrig person som dig - så enkelt er det. Og næppe nogen vil nogen sinde
> kunne overgå dig i den henseende.

Find det indlæg eller indrøm din 10-ende løgn i denne tråd!

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 17:48

On 9 Feb., 22:39, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:

> [...]
> er på en ene side er ensporet, og på den måde kommer man ikke nogen vegne,
> alle må gøre indrømmelser for a tkomme videre

Jeg har somend forsøgt med Andreas Falck dels at opfordre til at begge
parter - både han og jeg udøvede selvransagelse og indstllede
skældordene. Allerede i næste indlæg fik jeg en spand skidt hældt i
ansigtet.

Det er ikke en ensporet konstatering. Det er bare sådan det er.
Andreas Falck og Villy Dalsgaard kan få enhver op at ringe. Måske
skulle du selv forsøge at indgå i debatterne?

Fra : Ole Madsen

Dato : 10-02-11 04:00

> [...]

Andreas Falck og Villy Dalsgaard kan få enhver op at ringe. Måske
skulle du selv forsøge at indgå i debatterne?

mange af debatterne har jeg ikke ret meget viden, så derfor deltager jeg
ikke så meget, jeg har mine emner i det kristne liv og Israel, så derfor

KH

Ole

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 09:54

Patruljen skrev i

> [...]
> Andreas Falck og Villy Dalsgaard kan få enhver op at ringe. Måske
> skulle du selv forsøge at indgå i debatterne?

Du glemmer lige at det er dig der har postet andresse og telefonnummer på
flere personer - og du har kun fået fjernet det ene indlæg - de andre indlæg
nægter du at medvirke til at få fjernet.

Det er dig der fortæller vidt og bredt at kristne er psykisk syge og burde
spærres inde.

JEG har tilbudt at vi kunne mødes i det virkelige liv, men næh nej det feje
pjok til Patruljen turde ikke stille op. - Han vil hellere fortsætte i
anonymitet med at fortælle hvor sindsyge og psykisk syge kristne er.

Det er også kun dig, og ikke mig, der truer med både tæsk og bank.

Jeg har tilbudt at du kan sende din adresse/telefonnummer til mig i privat
mail så vi kan få en privat personlig snak og få afklaret alle disse ting -
men nøh nej, du vil hellere forsætte i anonymitet med at tilsvine kristne og
kalde dem psykisk syge og true med tæsk og bank.

Det er heller ikke os kristne der ringer rundt og truer som du jo gør det.

Så hold du hellere op med dit hykleriske jammer.

Men du kan stadig nå at sende din adresse / telefonnummer i en fortrolig
privat mail så vi kan få en personlig snak og ryddet de her ting af vejen og
banet vejen for seriøs og saglig dialog - men du afslår altid og hver gang
der er mulighed for en snak der er saglig og seriøs.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 03:28

On 10 Feb., 09:54, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:3fa94660-d193-4e27-91c5-a48c682c7429@r21g2000yqd.googlegroups.com

> Du glemmer lige at det er dig der har postet andresse og telefonnummer p
> flere personer - og du har kun f et fjernet det ene indl g - de andre indl g
> n gter du at medvirke til at f fjernet.

Allerede første gang du blander dig i denher dialog går du ind og
belyver mig 4 gange. For det første: Efter alle dine bebrejdelser om,
at nogen deltager med et pseudonym, er det næppe urimligt, at du ikke
selv optræder anonymt. Du optræder som Villy Dalsgaard, der både har
bebrejdet andre, at de anvender pseudonymer, men samtidig helst selv
vil være anonym. Men det er så ikke det som er løgnen.

Den består i, at jeg har tilbudt dig flere gange, at fjerne det
indlæg, som du hævder endnu findes i Google, selvom jeg allerede har
fjernet det oprindelige indlæg. Det er blevet skrevet flere gange
tidligere og det er svært at forstå, at du bare gentager dit fjol.

> Det er dig der fort ller vidt og bredt at kristne er psykisk syge og burde
> sp rres inde.

Løgn nr.2: Jeg har ikke skrevet, at alle kristne er spykisk syge og
burde spærres inde,

> JEG har tilbudt at vi kunne m des i det virkelige liv, men n h nej det feje
> pjok til Patruljen turde ikke stille op. - Han vil hellere forts tte i
> anonymitet med at fort lle hvor sindsyge og psykisk syge kristne er.

Gentagelse af løgn nr.2.

> Det er ogs kun dig, og ikke mig, der truer med b de t sk og bank.

Løgn nr.3. Jeg har skrevet til dig, at hvis du tiltalte publikum på et
værtshus i hovedstaden, som det du præsterer på usenet, ville du
utvivlsomt få et hak i næsen, inden længe. Det er ikke at true dig med
tæsk og bank.

> Jeg har tilbudt at du kan sende din adresse/telefonnummer til mig i privat
> mail s vi kan f en privat personlig snak og f afklaret alle disse ting -
> men n h nej, du vil hellere fors tte i anonymitet med at tilsvine kristne og
> kalde dem psykisk syge og true med t sk og bank.

Gentagelse af løgn nr.2 og 3.

> Det er heller ikke os kristne der ringer rundt og truer som du jo g r det..

Løgn nr.4. Jeg ringer ikke rundt og truer. Villy Dalsgaard har beløjet
mig. Jeg har tjekket ud, hvem han er og hvor han bor, for at kunne
tage de rette forholdsregler, hvis han fortsætter. Hans navn og adrese
var skrevet her på usenet, af, jeg tror det var Wegge. Det ledte til
endnu en løgn fra hans side, hvor han påstod, at jeg truede ham.
Indtil han fandt ud af at opringningen var overværet af vidner.

> S hold du hellere op med dit hykleriske jammer.

Jamen tak for dine eksempler på din særlige adfærd.

> Men du kan stadig n at sende din adresse / telefonnummer i en fortrolig
> privat mail s vi kan f en personlig snak og ryddet de her ting af vejen og
> banet vejen for seri s og saglig dialog - men du afsl r altid og hver gang
> der er mulighed for en snak der er saglig og seri s.

Jeg har ikke et behov for at tale med dig Andreas og heller ikke for
at skrive private mails.

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 11:43

Patruljen skrev i

> [...]
> fjernet det oprindelige indlæg. Det er blevet skrevet flere gange
> tidligere og det er svært at forstå, at du bare gentager dit fjol.

Jeg har observeret at du har skrevet 3 indlæg med adresse og telefonnumre.

Du har fået fjernet *ÈT* af disse indlæg.

Resten har du tydeligvis ikke til hensigt at få fjernet.

Du kræver total anonymitet for dig selv - men du er så stinkende hyklerisk
at du poster andre personers adresser og telefonnumre.

Jeg er ikke anonym. Og har aldrig krævet at være anonym. Men det giver
stadig ikke dig ret til at poste min (og andres) adresse og telefonnumre her
i nyhedsgrupperne.

At du gør det viser kun med al ønskelig tydelighed hvor nedrig og beskidt en
person du i virkeligheden er.

Du har endvidere aldrig nogen sinde forsøgt at deltage seriøst og sagligt i
en debat. Du har alene altid forsøgt at nedgøre, latterliggøre og håne
kristne ved at kalde dem psykisk syge og udlove øretæver, tæsk og bank.

> Løgn nr.4. Jeg ringer ikke rundt og truer. Villy Dalsgaard har beløjet
> mig.

Der er ingen grund til at jeg skal tro på dig. Du har helt igennem været en
løgner. Alene det at du kræver total anonymitet for dig selv samtidig med at
du poster andres adresser og telefonnumre viser hvor usympatisk, nedrig,
løgangtig og moralsk retaderet et subjekt du er.

Jeg er her på usenet stødt ind i et par usympatiske ateistfanatikere - men
du slår dem alle sammen tilsammen med op til flere længder. Du er nok den
eneste hvor jeg i ramme alvor mener burde spærres ind og nøglen smides væk.

Men du har stadig en chance for at kunne rette op på dit omdømme ved at du
sender din adresse og dit telefonnummer i en privat mail så vi kan få os en
snak om tingene. Jeg skal til Sjælland den første uge i april.

Hvis der er blot den mindste lille bitte smule anstændighed i dig, en smule
seriøsitet og saglighed, så ville du gribe denne chance med kyshånd og få
bragt dette ud af verden.

Det er alene op til dig selv om vil ændre kurs og deltage seriøst eller
sagligt - eller om du vil fortsætte din nuværende beskidte, slibrige og
modbydeligt onde kurs. Valget er alene dit.

Fra : Ole Madsen

Dato : 10-02-11 11:55

"Andreas Falck" <dewnull@tiiscalii.dk> skrev i meddelelsen
> Patruljen skrev i

> Jeg har observeret at du har skrevet 3 indlæg med adresse og telefonnumre.
>
> Du har fået fjernet *ÈT* af disse indlæg.
>
> Resten har du tydeligvis ikke til hensigt at få fjernet.

dette er svar til jer begge

måske en mere holdbar løsning end forsoning, vil måske være helt at smidde
folk ind i et filter så man ikke ser deres indlæg og svar, for ellers bliver
det jo bare ved, jeg ved ikke om i kan se en mulighed for at gøre netop
dette?

KH

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 04:15

On 10 Feb., 11:43, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:37c55742-2026-4d7a-824a-e27cd172f5a4@n10g2000yqf.googlegroups.com

> Jeg har observeret at du har skrevet 3 indlæg med adresse og telefonnumre.

Jeg erindrer at have skrevet et indlæg. Og det er blevet slettet
forlængst. Hvis det er endt flere steder skyldes det utvivlsomt dine
ustandselige krydspostninger.

> Du har fået fjernet *ÈT* af disse indlæg.
>
> Resten har du tydeligvis ikke til hensigt at få fjernet.

Det er derfor jeg beder dig om at trække dem frem, dels så du kan
dokumentere din påstand. Dertil sådan at jeg kan slette det, hvis det
mod forventning skulle stå et eller andet sted?

Det er da fantastisk, at jeg skal sidde her og forsvare mig mod dine
løgnagtige beskyldninger hele tiden.

> [...]
> stadig ikke dig ret til at poste min (og andres) adresse og telefonnumre her

Hvis du ikke er anonym, kan det være svært, at forstå, at du hidser
dig op, dertil at du ikke vil oplyse dine uddannelser mv. Ret beset
tror jeg at jeg har givet flere informationer om migselv end du har -

Og det forandrer ikke, at det er en besynderlighed, at fordre noget og
bebrejde andre for ting og sager, som man ikke kan aflevere selv.

> At du gør det viser kun med al ønskelig tydelighed hvor nedrig og beskidt en
> person du i virkeligheden er.

Hvor blev din undskyldning af for din løgn om, at jeg har lovet
kristne tæsk og bank og helst ser dem alle spærrede inde?

> Du har endvidere aldrig nogen sinde forsøgt at deltage seriøst og sagligt i
> en debat. Du har alene altid forsøgt at nedgøre, latterliggøre og håne
> kristne ved at kalde dem psykisk syge og udlove øretæver, tæsk og bank.

Hvis du ikke kan styre digselv over emnevalgene, må du hellere undlade
at kommentere - Andreas.

> [...]
> du poster andres adresser og telefonnumre viser hvor usympatisk, nedrig,
> løgangtig og moralsk retaderet et subjekt du er.

Nu har du netop hældt 4 løgne ud af ærmet over mig. Hvorefter du
kalder mig en løgner. Du er nu nået op på 5 løgne i 2 indlæg -
Andreas.

> [...]
> eneste hvor jeg i ramme alvor mener burde spærres ind og nøglen smides væk.

Nå. Så det er ikke mig, som mener, at kristne skal spærres inde. Men
dig, som mener at jeg skal spærres inde og ligefrem have nøglen smidt
væk. Det overrasker mig ikke. Dine projektioner er overvældende
tydelige.

Dertil har jeg tidligere skrevet, at jeg ikke er ateist. Du er dermed
nået op på løgn nr.6 på 2 indlæg.

> Men du har stadig en chance for at kunne rette op på dit omdømme ved at du
> sender din adresse og dit telefonnummer i en privat mail så vi kan få os en
> snak om tingene. Jeg skal til Sjælland den første uge i april.

God fornøjelse. Og husk at moderer dine statements om andre
mennesker.

> [...]
> sagligt - eller om du vil fortsætte din nuværende beskidte, slibrige og
> modbydeligt onde kurs. Valget er alene dit.

6 løgne på 2 indlæg og du taler om min: "Modbydeligt onde kurs"?
Vor herre bevars.

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 12:29

Patruljen skrev i

> [...]

De 2 resterende har du tydeligvis ingen intention om at få fjernet.

> Det er da fantastisk, at jeg skal sidde her og forsvare mig mod dine

Den eneste her der lyver er dig.

Du kan jo blot selv gå ind og se efter at der stadig ligger 2 indlæg hvor du
har postet adresser og telefonnumre.

Hvis du havde viljen til at ville slette disse havde du gjort det for
længst.

Men du har jo ikke viljen til at ville have disse indlæg slettet.

Og det er det der gør dig til det modbydeligt dumme stinkende udyr du
opfører dig som.

> Hvis du ikke er anonym, kan det være svært, at forstå, at du hidser
> dig op,

Her igen viser du jo din ondskabsfulde dumhed. Du har stadig ingen ret til
at offentliggøre andres adresser og telefonnumre på nettet. - Og da slet
ikke når du samtidig klamrer dig så febrilsk til din egen anonymitet.

Dette viser blot hvor moralsk afstumpet, hyklerisk og dobbelt moralsk du er,
samt at du slet ikke har nogen som helst seriøs interesse i saglig dialog og
debat.

> Og det forandrer ikke, at det er en besynderlighed, at fordre noget og
> bebrejde andre for ting og sager, som man ikke kan aflevere selv.

Hvad ævler du om. Det er dig der kræver total anonymitet for dig selv, men
samtidig er du så slibrig ondsindet at du poster andres adresser og
telefonnumre på nettet.

> Hvor blev din undskyldning af for din løgn om, at jeg har lovet
> kristne tæsk og bank og helst ser dem alle spærrede inde?

Du skal ikke have nogen undskyldning - det er dig der skal give en helt
uforbeholden undskyldning.

Men det er du jo nok alt moralsk afstumpet til at ville gøre.

> Nu har du netop hældt 4 løgne ud af ærmet over mig. Hvorefter du
> kalder mig en løgner. Du er nu nået op på 5 løgne i 2 indlæg -
> Andreas.

Ja, du er en stinkende usympatisk slibrig løgner.

Du har postet mindst 3 indlæg med adresser og telefonnumre. Det er
kendsgerning. Du benægter.

Du er en simpel, modbydelig ildelugtende stinkende løgner.

> Dertil har jeg tidligere skrevet, at jeg ikke er ateist. Du er dermed
> nået op på løgn nr.6 på 2 indlæg.

Du er en stinkende løgnagtig ateist.

> God fornøjelse. Og husk at moderer dine statements om andre
> mennesker.

Endnu engang bekræfter du jo blot dine onde modbydelige stinkende
intentioner.

Du har hele vejen igennem vist hvor lavtstående et menneske du er.

Da du slev har givet udgtryk for at du er tilhænger af evolutionstroen, vil
jeg da faktisk gerne tro at dette er rigtigt. Det må da være tydeligt at du
er mindst 1 million år bagud i moralsk udvikling.

Fra : @

Dato : 10-02-11 13:33

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 14:24

@ skrev i

> postet af Patruljen - eller svar pÅ Patruljens oprindelige indlæg?

Postet af Patruljen.

Og i hans stinkende løgnagtige ondskab ville han tydeligvis kun fjerne det
ene. Så de to andre han har postet ligger der stadig.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 04:22

On 10 Feb., 11:54, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:

> [...]
> det jo bare ved, jeg ved ikke om i kan se en mulighed for at gøre netop

Nå - ja. Andreas har da fortalt, at han har mig i sit killfilter. Det
fortæller den kristne Villy Dalsgaard også, alt mens han sporadisk
kommenterer på mine indlæg.

Jeg er ikke interesseret i at bruge filtre. Jeg er interesseret i
kristnes adfærd, ofte mere end i de emner som debateres.
Hvad tænker du om, at din kristne kollega netop har beløjet mig 6
gange på 2 korte indlæg?

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 12:41

Patruljen skrev i

> har beløjet mig 6
> gange på 2 korte indlæg?

Du er ikke blevet beløjet.

Den eneste her der lyver er dig.

Og så er du slå slimet ond at du ikke vil sørge for at slette de indlæg hvor
du poster andres adresser og telefonnumre.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 04:56

On 10 Feb., 12:29, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> [...]
> indl g.
>
> De 2 resterende har du tydeligvis ingen intention om at f fjernet.

Gab - du gentager digselv. Og jeg kan kun gentage diet samme svar.
Hvis der mod forventning skulle være flere, så træk dem frem, så skal
jeg slette dem.

Hvorfor gør du egentlig ikke bare det?
Der er måske slet ikke nogen indlæg med din adresse osv -

> Den eneste her der lyver er dig.
>
> Du kan jo blot selv g ind og se efter at der stadig ligger 2 indl g hvor du
> har postet adresser og telefonnumre.
>
> Hvis du havde viljen til at ville slette disse havde du gjort det for
> l ngst.
>
> Men du har jo ikke viljen til at ville have disse indl g slettet.
>
> Og det er det der g r dig til det modbydeligt dumme stinkende udyr du
> opf rer dig som.

Jeg har svaret. Og så bedes du ophøre med, at kalde mig alle deder
stinkende modbydelige ting, belyve mig og hvad der nu ellers passer
dig -

> Her igen viser du jo din ondskabsfulde dumhed. Du har stadig ingen ret til
> at offentligg re andres adresser og telefonnumre p nettet. - Og da slet
> ikke n r du samtidig klamrer dig s febrilsk til din egen anonymitet.
>
> Dette viser blot hvor moralsk afstumpet, hyklerisk og dobbelt moralsk du er,
> samt at du slet ikke har nogen som helst seri s interesse i saglig dialog og
> debat.

Igen: Hvorfor bebrejde andre og forlange noget af andre, som man selv
ingen intention har om at aflevere?

> Hvad vler du om. Det er dig der kr ver total anonymitet for dig selv, men
> samtidig er du s slibrig ondsindet at du poster andres adresser og
> telefonnumre p nettet.

Du bruger jo ikk et pseudonym - Andreas. Så hvad er forskellen?

> Du skal ikke have nogen undskyldning - det er dig der skal give en helt
> uforbeholden undskyldning.

Den har du fået forlængst. Og du svarede som følger:

> All right. Du får en uforbeholden undskyldning.
> Det var forkert af mig. Din adresse er slettet for en tid siden fra
> googles arkiver. Undskyld.

"Tak. Og se det tager jeg virkelig hatten af for!!"

Taget fra en tråd, hvor jeg går i klinch med Villy Dalsgaard for at
påvise hvad præcist der er i hans løgnagtige beskyldnnger om
neonazisme og holocaust-benægtelse. Nemlig intet - udover Villy
Dalsgaards behov for at belyve andre.
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/browse_frm/thread/bcbc014f0c3ff5c/46a535db7cb5246a?hl=da&lnk=gst&q=Patruljen+undskyld+Andreas#46a535db7cb5246a

Det som er pudsigt, er jo, at du har fået den undskyldning for laaang
tid siden. Har accepteret den og alligevel begynder at jamre dig
forfra i forbindelse med, at du kommer til kort i en debat om
historie.

Undvigemanøvrer, overlevelsesstrategier og forsvarsmekanismer har
mange ansigter - ikke sandt Andreas Falck.

> Men det er du jo nok alt moralsk afstumpet til at ville g re.

"Moralsk afstumpet -"

Nu har du faktisk fået den for lang tid siden Andreas. Er du så
dement, at du kalder andre for moralsk afstumpede fordi du ikke kan
huske så godt?

> Ja, du er en stinkende usympatisk slibrig l gner.

Den der netop er nappet i at belyve - er dig. Ikke mig.
Dine projektioner forandrer ikke på din karakter.

> Du har postet mindst 3 indl g med adresser og telefonnumre. Det er
> kendsgerning. Du ben gter.

Det gjorde jeg så heller ikke. Jeg skrev, at jeg erindrer at have
postet et indlæg. Kom nu frem med de 2 du hævder, der findes, så man
kan se, at du ikke bare lyver for 7-ende gang på 2 indlæg.

> Du er en simpel, modbydelig ildelugtende stinkende l gner.

Hvis jeg var dig, ville jeg begynde at modere mine udtalelser - NU.

> Du er en stinkende l gnagtig ateist.

Og du gentager din løgn -

> Endnu engang bekr fter du jo blot dine onde modbydelige stinkende
> intentioner.

Næe. Jeg er oprigtigt bekymret for dig. Hvis du forvilder dig væk fra
dit tastatur og tiltaler andre mennesker, eksempelvis på din tur til
Sjælland får du problemer.

> Du har hele vejen igennem vist hvor lavtst ende et menneske du er.
>
> Da du slev har givet udgtryk for at du er tilh nger af evolutionstroen, vil
> jeg da faktisk gerne tro at dette er rigtigt. Det m da v re tydeligt at du
> er mindst 1 million r bagud i moralsk udvikling.

Det hedder: Evolutionsteorien. Ikke evolutionstroen -
Hvordan skulle jeg efter snart 3 års undervisning i biologi og
videnskabsteori kunne fornægte de facts på ET, som findes?
Det har ikke det fjerneste med ateisme at gøre - Andreas. Det har
tilgengæld alt med at turde se de fact i øjnene, som vitterligt
forefindes. Derudover ønsker jeg ikke at sætte navn på dine
vildfarelser...

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 14:22

Patruljen skrev i

> Der er måske slet ikke nogen indlæg med din adresse osv -

Løgnagtig og dårlig undskyldning!!

Du er bare så stinkende ond at du ikke vil slet dem.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 04:58

On 10 Feb., 12:41, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:d4727a0a-4113-4499-916a-d92c150523e3@l22g2000pre.googlegroups.com

> Du er ikke blevet beløjet.
>
> Den eneste her der lyver er dig.

Løgne bliver ikke mere sande af at man benægter dem - Andreas. Det
betyder blot, at man bliver nødt til at lyve - endnu engang.

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-11 14:23

Patruljen skrev i

> Løgne bliver ikke mere sande af at man benægter dem - Andreas. Det
> betyder blot, at man bliver nødt til at lyve - endnu engang.

Så synes jeg virkelig du skal stoppe med dit stinkende løgnagtighed.

Men det forbyder din ondskab dig jo nok.

Fra : Patruljen

Dato : 10-02-11 08:42

On 10 Feb., 14:21, "Andreas Falck" <dewn...@tiiscalii.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:c1d72421-97b6-467e-a8b4-3c7361017b51@y35g2000prc.googlegroups.com

> L gnagtig og d rlig undskyldning!!
>
> Du er bare s stinkende ond at du ikke vil slet dem.

Nå - ja. Du gør som du plejer. Sletter det meste - lader 5 10 ord
være. Og kommenterer på stumperne.

Du er lige blevet taget i at lyve adskillige gange. Beder du så om
tilgivelse og forventer at den er klaret med en bøn?
Eller skal du have en præst ind over -

Jeg spørger af oprigtig nysgerrighed. Jeg tænker også på hvilke øvrige
synder, som kan klares via den recept?
Der er vel ikke så langt fra forsøg på karaktermord til the real deal..
Kan man lave et par små raske mord og som kristen forvente tilgivelse
via bøn eller skal der en præst, som vifter lidt med noget vievand
eller sådan - ind over?