Oliefyr med tilskud?
Fra : Annette

Dato : 09-02-11 22:26

Jeg skal have nyt oliefyr og har fået at vide af en oliefyrs-dims, at man
kan få tilskud når man skifter det ud.
Dejligt....jeg fik dog indtryk af, at der kun var tilskud, hvis jeg fik hans
"pakke" med fyr og arbejdsløn til 46.000.
Salgstricks tænkte jeg......og googlede.....men jeg kan ikke finde noget.
Det er her I kommer ind
Jeg tænker nemlig på at købe et nyt fyr på nettet, hvor der er store tilbud
lige nu på kondenserende oliefyr.......kan jeg så ikke stadig få
tilskud......uanset hvordan det nye fyr kommer op eller bliver købt er der
vel stadig tilskud eller hvad?

Annette

Fra : Jørgen J. Jensen

Dato : 09-02-11 23:12

"Annette" <lauses11@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> tilskud......uanset hvordan det nye fyr kommer op eller bliver købt er der

kondenserende oliefyr?

Hvad er det?
Mvh Jorgen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-02-11 01:01

Jørgen J. Jensen har bragt dette til verden:
> kondenserende oliefyr?
>
> Hvad er det?

http://kortlink.dk/8qzy

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : CC

Dato : 10-02-11 17:19

Den 09-02-2011 22:26, Annette skrev:
> [...]
> tilbud lige nu på kondenserende oliefyr.......kan jeg så ikke stadig få
> tilskud......uanset hvordan det nye fyr kommer op eller bliver købt er

Alternativ:
http://www.skrotditoliefyr.dk/da-DK/Sider/Skrotditoliefyr.aspx

Fra : Annette

Dato : 11-02-11 23:00

"CC" skrev i meddelelsen news:4d541005$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

uanset hvordan det nye fyr kommer op eller bliver købt er
> [...]

Tak for hjælpen. Det var lige de oplysninger jeg manglede.
Annette