Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 30D antal eksponeringer
Fra : kajo

Dato : 08-02-11 21:12

Hvordan er det lige man ser det præcise antal eksponeringer på ovenstående.

--
mvh kajo

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-02-11 20:19

On 08-02-2011 21:11, kajo wrote:
> Hvordan er det lige man ser det præcise antal eksponeringer på ovenstående.

Det Ca-non værkstedet. Jeg kender ikke til andre methoder,

Nikon skriver det i EXIF

Bo //

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-02-11 22:10

"kajo" <xx@xx.dk> skrev i meddelelsen
> Hvordan er det lige man ser det præcise antal eksponeringer på
> ovenstående.
> mvh kajo

Måske dette:

http://astrojargon.net/eosinfo.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

Ellers prøv at Google på antal eksponeringer Canon - der var flere bud
på emnet.....

Jan

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-02-11 22:22

On 09-02-2011 22:09, Jan Vestergaard wrote:
> "kajo" <xx@xx.dk> skrev i meddelelsen
>
> Måske dette:
> http://astrojargon.net/eosinfo.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

"The shutter counter will not be displayed (or will be displayed as "0")
on the 1D*, 5D, 10D, 20D, 30D, 300D, 350D, and 400D."

> Ellers prøv at Google på antal eksponeringer Canon - der var flere bud
> på emnet.....

Ja, Canon gør hvad de kan for at skjule det.

Bo //

Fra : kajo

Dato : 09-02-11 23:13

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> "The shutter counter will not be displayed (or will be displayed as "0")
> on the 1D*, 5D, 10D, 20D, 30D, 300D, 350D, and 400D."

> Ja, Canon gør hvad de kan for at skjule det.

Jeg har prøvet at google- og prøvet diverse forslag, men der er vist ikke
noget der virker.

Tak for jeres indsat.

--
kajo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-02-11 00:29

"kajo" <xx@xx.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har prøvet at google- og prøvet diverse forslag, men der er vist
> ikke noget der virker.

Hvad med denne ;

http://brugernavn.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=6967&start=0

Jan

Fra : kajo

Dato : 10-02-11 00:54

> Hvad med denne ;
>
> http://brugernavn.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=6967&start=0
>
> Jan
Den har jeg også prøvet - kunne ikke lige gennemskue den, får måske et
forsøg mere

--
kajo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-02-11 11:36

"kajo" <xx@xx.dk> skrev i meddelelsen
> Den har jeg også prøvet - kunne ikke lige gennemskue den, får måske et
> forsøg mere

Download f.x. XVI32 som hex-viewer/editor - den er simpel og fylder
næsten intet.

Jeg har ikke et Canon DSLR, så jeg kan ikke teste det.

Jan