Bog JavaScript
Fra : Kurt G

Dato : 08-02-11 08:04

Hej!

Som før fortalt er jeg ny i JS og vil gerne have lidt bedre kendskab til
mulighederne.
Derfor søger jeg en bog, som giver mere grundlæggende kendskab til det!

Jeg har i forvejen et par hæfter, men ingen af dem indeholder f.eks nogen
forklaring på, hvad et "?" en linie betyder.
Er der en anbefalet bog, som man anbefaler som startbor?

Mvh Kurt

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-02-11 10:10

Kurt G wrote:

> Jeg har i forvejen et par hæfter, men ingen af dem indeholder f.eks nogen
> forklaring på, hvad et "?" en linie betyder.
> Er der en anbefalet bog, som man anbefaler som startbor?

Generelt synes jeg at O'Reillys bøger er fantastiske. Jeg har JavaScript
- The Definitive Guide. Den er nok en for stor mundfuld for dig; du
skulle måske snare kigger på deres "in a nutshell" guide som er mere
begyndervenlige.

Martin

Fra : Kurt G

Dato : 09-02-11 23:04

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> The Definitive Guide. Den er nok en for stor mundfuld for dig; du skulle
> måske snare kigger på deres "in a nutshell" guide som er mere

Tak fir svaret, jeg vil se på det!

Mvh Kurt

Fra : Christian Hansen

Dato : 11-02-11 00:07

On 02/08/2011 10:10 AM, Martin Larsen wrote:

> [...]
> - The Definitive Guide. Den er nok en for stor mundfuld for dig; du
> skulle måske snare kigger på deres "in a nutshell" guide som er mere

Nej - han skal bare springe ud i the definitive Guide - den har jo en
rigtig god introduktion, og så kommer den virkelig godt omkring og er et
fantastisk opslagsværk. Imo den bedste javascriptbog på markedet!

Venligst

Christian

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-02-11 09:41

Christian Hansen wrote:

> Imo den bedste javascriptbog på markedet!

Fuldstændig enig :)

Og du har ret i det med inroduktionen, jeg har bare kodet JS så længe at
jeg havde glemt introen og altid hopper direkte til opslagsdelen.