hjælp til fade/rotere billeder i share poi~
Fra : Bjarne Andersen

Dato : 07-02-11 18:05

hejsa- jeg er i tvivl om det er den rigtige sted jeg henvender
mig men da det er næsten det samme som frontpage tager jeg
chancen. Jeg er overhovedet ikke nørd men har et ønske om at have
5-6 billeder skifter med x-antal sek. og samtidig fader.
jeg har fundet nogle eksempler som jeg kunne bruge men jeg kan
ikke få nogen af dem til at virke. er der en der kan hjælpe mig
med at blive klogere på dette.
Noget i stil med dette
http://www.javascriptkit.com/script/script2/transitionshow.shtml

men der skal ikke undertekst- kun billeder

jeg ved ikke om problemet er at det ikke virker i off-line altså
på min maskine inden jeg uploader

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne