Møde offer-angriber
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-11 17:16

Møde offer-angriber

En autonom med kølle råbte jeg sku slås ihjel og ramte mig blodigt med
køllen

Heldigvis rejser politiet omsider nu sag mod personen som viser sig at
bo to gader herfra

Kan jeg få hende i konfrontationsmøde og forstå hvad ved rygter om mig
eller mit plankeværk skabte hendes aggressioner?

Det er relevantere end at overvære henrettelser o lign

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-02-11 10:40

Den 07-02-2011 17:16, Bo Warming skrev:
> [...]
> eller mit plankeværk skabte hendes aggressioner?
>
> Det er relevantere end at overvære henrettelser o lign
Hvis hun har slået dig i hovedet med en kølle kan du sikkert få en
sludder med hende i retten
det må man jo ikke ...og nej hun bliver ikke henrettet for det , hun for
vel 3 mdr

Dato : 11-02-11 11:22

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Flere af de temaer du har reklameret for Pædofili, pis og lort research og
Glistrups fanklub er jo ikke særligt populære ude på Nørrebronx. Køb en
hjelm, men for guds skyld ikke en nazihjælm.